U ponte Yavuz Sultan Selim brilla

U ponte Yavuz Sultan Selim hè luminoso: u ponte Yavuz Sultan Selim, chì hè previstu per esse apertu u 29 d'ottobre, hè stata illuminata per l'operazioni principali di tiratura di corda chì principiaranu dopu a festa.

Cù u cumpletu di e passerelle nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim, u terzu ponte di Istanbul, chì hè in custruzzione da u partenariatu IC İçtaş-Astaldi JV trà Sarıyer è Beykoz nantu à u Bosforu, cù u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu, l'Asia. è i cuntinenti europei sò stati cunnessi à l'altri una volta.

Un prugressu significativu hè statu fattu in u prughjettu, chì hè realizatu sottu u nome di Yavuz Sultan Selim Bridge è Northern Marmara Highway, induve 700 mila 6 persone, 500 di quale sò ingegneri, travaglianu nantu à una basa di 24 ore. In più di u ponte di sospensione cù a torre più alta di u mondu cù una altezza di 322 metri, i catwalks sò stati cumpletati nantu à u ponte, induve u tunnel di perforazione più largu d'Europa cù un diametru di 22 metri hè ancu custruitu in u scopu di u prugettu.

GUARDANDO A VISTA DA U CASTELLU STORICO

Nantu à u 10u Ponte, chì averà 8 corsie, 2 corsie di quali sò riservate per l'autostrada è 2 corsie di quali sò riservate per u sistema ferroviariu, è chì a so lunghezza tutale, cumprese i lati laterali, serà di 164 mila 3 metri, hè previstu di principià a corda principale chì tira à u principiu d'aostu dopu a stallazione di a passerella è a piazza di e selle d'acciaio. Nantu à u ponte, induve u travagliu cuntinueghja 24 ore à ghjornu, l'illuminazione hè furnita longu a passerella per fà u travagliu di notte più còmode.

Quelli chì volenu gode di a bellezza unica di u Bosforu piace in particulare à fighjà l'opere è e vedute da u Castellu di Yoros in Beykoz Anadolukavağı. L'Istambuli gode di a vista di notte di stu magnificu travagliu da i dui lati di u Bosforu è piglianu ritratti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*