L'Inghilterra produce energia da tazze di caffè vuote

L'Inghilterra Produce Energia da Tazze di Caffè Viotu: Un accordu hè statu firmatu trà a cumpagnia britannica Network Rail è Bio-Bean nantu à u prublema di i tazzi di caffè sprecati.

Sicondu l'accordu, hè statu decisu di cullà tazzi di caffè da certi stazioni in Inghilterra è cunvertisce in carburante di biocarburante, chì avemu ancu aduprà per riscalda e nostre case. E stazioni cuparti da l'accordu sò state identificate cum'è Euston, King's Cross, Liverpool Street, Paddington, Victoria è Naterloo in Londra.

A fabbrica di riciclamentu di a cumpagnia di fagioli Bio pò riciclà 50000 tunnellate di tazzi di caffè annu. In a dichjarazione fatta da Network Rail, hè statu signalatu chì una tonna di vetru riciclatu pò esse cunvertita in 5700 kWh d'energia elettrica, è dopu una cunversione di 700 tonnellate, una energia chì pò riscalda 1000 case pò esse prodotta.

David Biggs, unu di i direttori generali di Network Rail, hà dichjaratu chì sta cullaburazione assicura chì parechji vetri persi sò riciclati per scopi utili è chì riciclaranu più è pruduceranu più energia ogni ghjornu in parallelu cù u numeru di passageri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*