Prucessu di licitazione per i veiculi di u sistema ferroviariu

Procedura di licitazione per i veiculi di u sistema ferroviariu: a municipalità metropolitana di Antalya hà lanciatu una licitazione per i veiculi chì travaglianu nantu à a linea di u sistema ferroviariu di a seconda tappa. U Metropolitanu cumprà 2 veiculi per a linea chì si estenderà da Meydan, l'ultima tappa di a linea esistente, à a fiera in Aksu di a Fiera Botanica Internaziunale EXPO Antalya chì si terrà in Antalya in 2016. L'offerta serà fatta u 18 d'Aostu.

U prucessu di licitazione hà iniziatu per i veiculi chì travaglianu nantu à a Linea di Sistema di Ferrovia Ligeru di Antalya 2nd Stage, chì serà implementata cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana è u Ministeru di Trasporti è Comunicazioni Maritime. In u scopu di u travagliu, chì hà un costu di prughjettu di 297 milioni 762 mila lire, l'offerta da esse fatta da a Municipalità Metropolitana per a fornitura di veiculi sottu a so propria rispunsabilità serà fatta u 25 d'Aostu.

Prughjettata cum'è una continuazione di a linea di u sistema ferroviariu di a 1ª tappa di Antalya, u travagliu di a 2ª tappa serà integrata in a linea esistente à a fermata Meydan. Mentre chì u prughjettu hè pensatu à ghjucà un rolu impurtante in u sviluppu pianificatu di a cità à l'est, hè statu ancu cuncepitu per serve l'istituzioni publiche, i zoni residenziali è l'EXPO 2016 Antalya, chì hè cunsideratu unu di i spazii di recreazione più impurtanti di a cità cù l'aeroportu.

In u travagliu di a 2016a tappa prevista cum'è 18 chilometri nantu à a linea Meydan-Airport-EXPO 2 Fairground, e tappe sò Perge, Barracks, Topçular, Democracy, Cırnık, Altınova, Yenigöl, Sinan, Junction-Airport International, Airport Domestic Terminal, Anfaş, Kurşunlu, Aksu è hè stata determinata cum'è EXPO 2016. Mentre hè previstu chì circa u 60 per centu di a strada serà siparata da l'altru trafficu in u prugettu, ghjunghjerà à l'aeroportu cù un ramu chì abbanduneghja u 7.6 chilometru di a strada. Cù una lunghezza tutale di 18.1 chilometri, circa 16.9 chilometri di a linea hè stata cuncepita cum'è livellu, 980 metri cum'è cut-and-cover è 214 metri cum'è tipu di ponte. Mentre i tappe sò posti in e sezioni induve e dumande di viaghju sò pensate à esse intense in u prugettu, hè previstu chì u sistema hà una capacità di trasportu di 2016 mila passageri per ora in 7, 2020 mila 7 passageri per ora in 900 è 2030. mila 10 per ora in 300.

In u sistema, arrays di 28 - 35 metri longu, custituiti da 1 o 2 veiculi, seranu utilizati. Arrays ponu travaglià cù arnesi singuli o doppiu. In l'offerta da esse fatta per i veiculi novi, a Municipalità Metropolitana hà da travaglià nantu à i servizii di mantenimentu-riparazione, pezzi di ricambio è consumabili, mantenimentu periodicu di i veiculi, mantenimentu preventivu è preventivu, mantenimentu pesante è gruppi di difetti, mentre chì i veiculi d'offerta operanu. senza prublemi nantu à a linea esistente, chì include a furmazione di u persunale.

In più di caratteristiche cum'è un aspettu mudernu è sfarente, esposizione minima à l'ambiente, è cumpatibilità cù e cundizioni di vita cuntempuranee, i veiculi sò ancu ricercati per caratteristiche cum'è u veiculu hè stazionariu, i finestri è e porte sò chjusi, ma l'aria condizionata. è i ventilatori di ventilazione ùn anu micca più di 70 decibel mentre i ventilatori di l'aria condizionata è di ventilazione funzionanu.

Dopu à u cumpletu di u prucessu in l'offerta, chì serà fatta nantu à a basa di l'offerta economicamente più vantagevule, chì hè aperta à a participazione internaziunale, a cumpagnia chì vincìu l'offerta averà consegnatu 14 veiculi à a Municipalità Metropolitana à a fine di u 18 mesi. In cunsiquenza, u Metropolitanu cumprà i primi dui veiculi à a fine di u 6u mesi dopu a firma di u cuntrattu. A Municipalità Metropolitana, chì riceverà 8 veiculi più in l'4u mese, averà ricevutu 2 veiculi acquistendu 4 veiculi più in periodi di 18 mesi. Per quessa, un massimu di veiculi 23 puderanu travaglià per l'EXPO, chì aprirà e so porte u 2016 d'aprile di u 6.

Per vede l'avvisu di offerta CLICCA QUI

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*