Carru di merci d'alta capacità chì venenu in Russia

Carru di merci d'alta capacità chì venenu in Russia: Eurosib SPb hà accunsentutu cù a cumpagnia di trasportu United Wagons per l'affittu di 1000 vagoni di trasportu di log. I vagoni di tipu 13-6852 pruduciuti in a fabbrica Tikhvin di a cumpagnia United Wagons attiranu l'attenzione cù a so alta capacità di carica.

U Vice CEO di United Wagons, Alexander Lukyanenko, hà annunziatu l'ordine per 100 vagoni in una cunferenza di stampa u venneri 24 di lugliu. Ellu hà dettu ancu chì i carri urdinati sò a pruduzzione megliu è unica per esse usata in u paese in termini tecnichi è ecunomichi.

U disignu di i vagoni per esse acquistatu hè diversu da i vagoni chì sò sempre usati in u paese. I vagoni per esse affittati anu a capacità di trasportà 74 tunnellate di legnu trà 3 è 13 metri di lunghezza.

Cumpagnia di trasportu Eurosib hà allughjatu in precedenza veiculi cum'è vagoni di container è camioni di pickup da United Wagons. U direttore di l'operazioni di trasportu Eurosib SPb Igor Tolstikhin hà enfatizatu chì anu stabilitu relazioni benefiche cù United Wagons è cuntinueghjanu a so cullaburazione strategica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*