Prestitu di 175 milioni di TL per u sistema di ferrovia leggera Tekkeköy

Prestitu di 175 milioni di TL per u sistema di ferrovia leggera di Tekkeköy: u Cunsigliu di a municipalità metropolitana di Samsun hà riferitu unanimamente à a cumissione a materia di cuncede u dirittu di utilizà u prestitu di 175 milioni di TL da piglià da Iller Bank per esse adupratu in a linea di u sistema di ferrovia leggera di Tekkeköy, à Metropolitana. Sindaco Yusuf Ziya Yılmaz.

A prima sessione di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Samsun per a riunione 14 di lugliu hè stata oghje in a Sala di Reunione di l'Assemblea Metropolitana di a Municipalità. Turan Çakır, vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, hà presidutu a riunione. In a prima sessione di lugliu, 45 punti di l'agenda sò stati riferiti à i cumitati parlamentari. 3 punti chì sò stati discututi fora di l'agenda sò stati appruvati da u parlamentu è mandati à e cumissioni.

L'elementu più impurtante fora di l'agenda era a linea di u sistema di ferrovia ligera trà Gar è Tekkeköy. U presidente di l'Assemblea Turan Çakır hà dumandatu chì un prestitu di 175 milioni di TL sia ritiratu da Iller Bank per a fine di a strada di u sistema di ferrovia leggera, chì hè sempre in custruzzione, è chì i ducumenti devenu esse trasferiti à u parlamentu per autorizà Samsun. U sindaco di a municipalità metropolitana Yusuf Ziya Yılmaz per piglià ogni tipu di transazzione in quantu à l'usu di stu prestitu, presentatu à u parlamentu. I membri di u cunsigliu anu riferitu à l'unanimità à a cumissione chì u prestitu di 175 milioni di TL sia datu à u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, à a cundizione chì serà utilizatu in u sistema di ferrovia leggera chì cuntinueghja à esse custruitu trà Gar è Tekkeköy. Se u puntu di l'agenda hè passatu da e cumissioni è appruvatu da u parlamentu, u dirittu di usu di 175 milioni di TL serà datu à u sindaco metropolitanu Yusuf Ziya Yılmaz.

I CAPI DI QUALCHE DIPARTIMENTI IN CAMBIAMENTU METROPOLITANU
Cù l'articulu 46, chì hè statu messu per informà l'agenda à a riunione di u cunsigliu di lugliu, hè statu annunziatu à i membri di u cunsigliu chì i duveri di certi capi di dipartimentu in u corpu di a Municipalità Metropolitana di Samsun sò stati cambiati. Cù l'ultimu cambiamentu, Mehmet Akif Özdemir, chì hà travagliatu cum'è direttore di filiale sottu u Dipartimentu di i servizii di supportu, hè statu numinatu à u dipartimentu di i servizii rurali. Kadir Gürkan, chì hà servitu cum'è u Capu di u Dipartimentu di l'Installazioni di a Direzzione Generale di SASKİ, hè statu numinatu à u staffu di u Dipartimentu di Stampa è Relazioni Pubbliche. Nuh Vural, chì hà travagliatu cum'è espertu sottu u Dipartimentu di i servizii finanziarii, hè statu numinatu à u persunale di u Dipartimentu di u Registru è e Decisioni. L'ingegnere Serkan Çam, chì hè statu u capu di u Dipartimentu di l'Affari Scienti, hè statu numinatu cum'è u Capu di u Dipartimentu di l'Affari Scienti.

A riunione di a cumissioni parlamentaria si terrà u ghjovi è u venneri, è a riunione di u cunsigliu si terrà u marti 14 di lugliu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*