Harem-selamlık dichjarazione da a Direzzione Generale di TCDD

Dichjarazione di salutu di Harem da a Direzzione Generale di TCDD: In a vendita fatta à u stessu tempu in i sedi di pullman in tutti i treni di passageri, i biglietti sò dati indipendentemente da u sessu, ma in a vendita fatta indipindente l'una di l'altru, a vendita hè fatta. à i passageri maschili è femini.

Hè statu informatu da a Republica di Turchia State Railways (TCDD) chì i biglietti sò dati indipendentemente da u sessu in vendite fatte à u stessu tempu in sedi pullman in tutti i treni di passageri, ma a vendita hè fatta à i passageri maschili è femini in vendita separata. in tempi separati.

In a dichjarazione fatta da a Direzzione Generale di TCDD, in a notizia intitulata "Train new head old" in certi ghjurnali è siti web oghje, hè statu dichjaratu chì era necessariu di fà una dichjarazione nantu à dichjarazioni cum'è chì e persone di diversi sessi ùn sò micca. viaghjà inseme nantu à i treni d'alta velocità (YHT) è chì "harem-salutation" hè applicatu.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì u sistema di vendita di u bigliettu era strutturatu da piglià in contu e dumande da i passageri è fatti socio-culturali, è hè statu nutatu chì u 10 per centu di a capacità di u sediu in tuttu u trenu in i vagoni pulman era riservatu. per e donne chì viaghjanu sole facendu discriminazione positiva.

A dichjarazione hà indicatu chì a pratica di vende i biglietti di e donne à e donne hè stata fatta da u ghjornu chì TCDD hà iniziatu u trasportu di passageri, è e seguenti dichjarazioni sò state incluse:

"Per vendite simultanee in sedi pullman in tutti i treni di passageri, i biglietti sò emessi indipendentemente da u sessu, ma in vendita separata in tempi separati, a vendita hè fatta à passageri maschili è femini. I passageri chì compranu i biglietti da i nostri canali di vendita interattivi (Internet, mobile, call center) ponu viaghjà videndu a mappa di u vagone, scegliendu un vagone è un locu.

In vendita à tutti i nostri treni di passageri, "mappe di sedi" sò spartuti cù u publicu è ponu vede in ogni mumentu. E cumpagnie di autobus interurbani applicanu ancu u sistema di vendita di biglietti per e donne vicinu à e donne in u listessu modu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*