U travagliu hè cuminciatu per u Tram Konak

U travagliu hà iniziatu per u Tram di Konak: Hè u turnu di Konak per i prughjetti di tram, chì sò stati implementati da a Municipalità Metropolitana di Izmir cun un investimentu di 390 milioni di lire è anu una lunghezza di 22 km.

in aprile KarşıyakaA Municipalità Metropolitana, chì hà iniziatu a so prima scavà è cuntinueghja u so travagliu, conta ancu i ghjorni per u Tram Konak. Mentre u travagliu per u spustamentu di l'infrastruttura cuntinueghja nantu à a strada, l'attività di custruzzione sò iniziate in u situ di custruzzione in Halkapınar. In i mesi passati Karşıyaka A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà iniziatu u tram, hà vultatu a strada versu Konak in u mudernu prughjettu di u tram chì serà integratu in u sistema ferroviariu.
Hè DIVENTA UN GARAGE

Tram Konak di 12,6 km di lunghezza cù 19 fermate è 9,7 km di lunghezza 15 fermate Karşıyaka A cumpagnia di l'imprenditore, chì hà intrapresu a custruzzione di a linea di tram è a fornitura di un totale di veiculi 38 è pezzi di ricambio per operare in queste duie linee, hà iniziatu i travaglii di custruzzione in u situ di custruzzione chì hà stabilitu in l'antica zona di garage in Halkapınar. A cumpagnia di l'imprenditore, chì hà iniziatu i travaglii preliminari in u vechju cantiere accantu à u garage di u distrittu in Üçkuyular, hà ancu cuminciatu à travaglià vicinu à u Garage ESHOT in Halkapınar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*