Novu Investimentu da l'American Firm Union Pacific

Novu Investimentu da a Cumpagnia Americana Union Pacific: L'operatore ferroviariu americanu Union Pacific hà dichjaratu chì anu attribuitu un budgetu di 15 milioni di dollari per rinfurzà l'infrastruttura di a ferrovia in a regione Missouri.

Hè statu annunziatu chì u budgetu pianificatu serà utilizatu per u rinnuvamentu di circa 40 km di linea, a so infrastruttura è a custruzzione di 8 strade di cambiamentu trà Missouri è Trenton. Hè stimatu chì a fase di pianificazione di u prugettu serà finita versu a fini d'aostu.

Hè statu dichjaratu chì cù u prugettu, i tempi d'attesa per i treni seranu accurtati è i passaghji seranu più sicuri. U vicepresidentu di l'Union Pacific, Donna Kush, hà dettu in a so dichjarazione: "Cum'è Union Pacific, avemu sempre furnisce assistenza cù tutte e nostre risorse in u campu di a ferrovia naziunale è internaziunale". Hà dettu ancu chì l'investimenti fatti aiutavanu à assicurà a satisfaczione di i clienti, a migliione di u trafficu è di e zone industriali.

Hè stimatu chì a quantità tutale di investimenti chì a cumpagnia hà fattu finu à questu annu è farà in u futuru serà di 4,2 miliardi di dollari.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*