A cumpagnia francese Veolia si ritira da u prughjettu di u tram di Israele

A cumpagnia francese Veolia si ritira da u prughjettu di u tram d'Israele : a cumpagnia francese Veolia si ritira da u prughjettu di u tram chì Israele pensa à custruisce in Ghjerusalemme.

U mutivu di a cumpagnia di ritirassi da u prugettu hè chì sta linea di tramvia servirà à u pianu di Israele per Judaize Jerusalem. U Coordinatore Generale di BDS Mahmud en-Nevacia, chì significa "Boicott, Isolamentu è Movimentu di Sanzioni" per i prudutti israeliani, hà dichjaratu chì a cumpagnia francese Veolia, chì opera in parechji settori, s'hè ritirata da u prughjettu di u tram chì cunnetta l'insediamenti ebrei di Israele in Ghjerusalemme.

U risultatu di 7 anni di sforzu

Nevacia hà dichjaratu chì a prissioni esercitata da BDS nantu à a cumpagnia francese per 7 anni hà datu u fruttu, è hà nutatu chì a cumpagnia hà sappiutu di ritirà i so investimenti in tram è altri spazii. Dichjarà chì u prughjettu in quistione era una parte di u pianu di "Judaization di Ghjerusalemme", Nevacia hà dettu: "U prughjettu di u tram era un prughjettu destinatu à a Judaization di Ghjerusalemme cunnetta l'insediamenti ebrei intornu à a cità".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*