Centinaia di articuli in u magazzinu persu è trovu di IETT aspettanu i so pruprietari

Centinaie d'articuli in u almacenamentu persu è trovu di IETT aspettanu i so pruprietarii: Centinaie di articuli in u almacenamentu persu è trovu di IETT aspettanu i so pruprietari. Centinaie d'articuli dimenticati nantu à i veiculi di trasportu publicu cum'è autobus, tram, metro, battelli è metrobus aspettanu i so pruprietari in Istanbul.

Diversi articuli scurdati in i veiculi di trasportu publicu cum'è autobus, tram, metro, traghetti è metrobus in Istanbul sò nutati da i citadini sensibili è consegnati à i cunduttori o i gestori di linea. I beni trovati sò guardati in u Magazzinu persu è trovu di IETT in Karaköy.

Cevdet Güngör, Capu di Serviziu Clienti IETT è Dipartimentu di Comunicazione Corporativa, hà dettu in una dichjarazione chì a ghjente pò scurdà ogni tipu di cose imaginable in autobus è altri veiculi di trasportu publicu.

Güngör magazzini vestiti di u zitellu, lute, fisarmonica, chitarra, camera, telefuninu, Ipad, laptop, occhiali da sole, portafoglio, ghjoculi, scarpi, targa, pattini, video di matrimoniu, arredamenti, ID, carta di viaghju, utensili di cucina, Hà nutatu chì parechji interessanti. articuli cum'è sacchetti è articuli di casa sò stati truvati.

Spieghendu chì l'articuli dimenticati nantu à l'autobus, i treni, i battelli nantu à e linee è e stazioni di a cità sò consegnati à i guardiani di sicurità è l'autorità, Güngör hà dettu: "L'articulu trovu hè consegnatu à u nostru centru dopu chì e so ritratti sò stati pigliati è arregistrati in i registri è i nostri. pianificazione.

U nostru magazzinu riceve trà 600 è 2 mila articuli truvati per mese. Se ci hè infurmazione persunale in u nostru centru, hè assicuratu chì sò cuntattati è consegnati ". Güngör hà dichjaratu chì i materiali chì sò difficiuli di priservà, cum'è i prudutti di l'alimentu o l'anziane, droghe usate, sò distrutte in a prima classificazione, è chì ciò chì pò esse cunservatu hè cunservatu in u magazzinu per 3 mesi. Cevdet Güngör cuntinuò e so parolle cusì: "Se l'elementu trovu hà identità o infurmazione di cuntattu in 3 mesi, u citadinu hè definitamente notificatu via missaghju. L'elettronica o certi oggetti di valore sò tenuti in u magazzinu per un annu.

Sò poi messi in vendita per licitazione aperta. Un redditu mediu annu di 8-10 mila lire hè ottenutu da u magazzinu. Articuli novi cum'è vestiti è scarpi sò donati à Kızılay à a fine di un annu per via di i protokolli chì avemu fattu cù rami. I passaporti micca reclamati sò mandati à u dipartimentu di pulizie, è e carte d'identità sò mandate à e direzzione provinciale di a pupulazione.

" Enfatizendu chì i citadini ponu accede à e so cose perse da ALO 153, Güngör hà dettu chì i passageri http://www.iett.gov.tr Hà nutatu chì ponu uttene infurmazioni nantu à a pruprietà persa per dumandà à l'indirizzu o venendu à IETT in persona. Nutendu chì ci sò 14 milioni d'utilizatori di Istanbulkart in a cità, Güngör hà dettu chì circa 500 XNUMX carte à u mese venenu à elli cum'è truvate.

Güngör hà dichjaratu ch'elli pensanu à avvisà i citadini di e cose chì anu scurdatu di u trasportu publicu in u futuru per messagiu, è hà dettu: "Stu prughjettu richiede un software. Dopu avè fattu i prucessi è e teste, u sistema serà operativu prima di a fine di l'annu ". Güngör hà aghjustatu chì l'articuli cum'è passaporti, ID, portafogli è sacchetti chì i turisti anu scurdatu sò stati ancu truvati è consegnati cuntattendu. I citadini chì sò ghjunti à u magazzinu per ricuperà e so cose perse anu spressu chì eranu felici di ricuperà i so documenti cum'è l'ID, u permessu di guida è diverse cose.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*