Ferrovie Russe Preparate per a Copa Mondiale FIFA 2018

Ferroviari russi si preparanu per a Copa Mondiale FIFA 2018: I Ferrovii Russi anu iniziatu a preparazione per a Copa Mondiale FIFA 2018, chì u paese ospiterà. Rinuvazioni è novi linee sò previste in parechje regioni, in particulare in e cità di Volgograd è Samara, induve i partiti seranu ghjucati.

U capu di a Ferrovia Russa, Vladimir Yakun, hà annunziatu chì una nova linea serà custruita da u centru di a cità à l'aeroportu internaziunale di Volgograd. A linea hè prevista per esse cumpletata è messa in serviziu versu a fine di u 2017. A linea per esse custruitu hè prevista per esse aduprata intensivamente, soprattuttu da i fanali chì veneranu in cità.

Un'altra linea prevista serà custruita in Samara, a seconda cità per accoglie u torneu. I travaglii di custruzzione sò previsti per inizià l'annu prossimu. Hè statu dichjaratu chì a linea per esse custruitu serà da l'aeroportu di Kurumoch, chì hè una altra direzzione di i fan chì venenu à u torneu, à u centru di a cità. U guvernatore di Samara, Nikolai Merkushin, hà dichjaratu chì u costu di i prughjetti serà coperto da u budget di a cità.

I Ferrovii Russi sò previsti per esse cumplettamente pronti per ospitarà a Copa Mondiale FIFA 2018 dopu a fine di i prughjetti previsti.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*