L'offerta più bassa per l'offerta di espansione di a metro di Varsavia data da Türk Gülermak

L'offerta più bassa per l'offerta per l'espansione di u Metro di Varsavia Data da Türk Gülermak: E cumpagnie anu presentatu e so offerte per l'offerta per l'espansione di u Metro di Varsavia, a capitale di a Pulonia. Cinque cumpagnie anu presentatu offerte per a sezione occidentale di u metro di Varsavia è quattru per a sezione orientale. A custruzzione di a seconda linea prevista include 6 stazioni.

L'offerta più bassu per a custruzzione di a sezione uccidintali di a linea hè stata di 1,15 miliardi di zloty (circa 260 milioni d'euros) è 1,066 miliardi di zloty hè stata offerta per a sezione orientale. L'offerta più bassu trà e cumpagnie 5 chì anu presentatu offerte per a custruzzione di a seccione occidentale hè stata data da a cumpagnia turca Gülermak (1,15 miliardi zloty). L'offerta più altu hè stata fatta da Metrostav Polan SA cù 1,8 miliardi di zloty.

Per a seccione orientale di a linea, l'offerta più bassa hè stata fatta da a cumpagnia italiana Astaldi SpA (1,066 miliardi di zloty), mentre chì l'offerta più alta hè stata fatta da Budimex SA cù 1,83 miliardi di zloty.

Una nova ferrovia serà custruita per 3,4 km per a parte uccidintali di a linea è 3,12 km per a parti orientale. Sicondu e cundizioni di l'offerta, a custruzzione di a linea serà finita 38 mesi dopu a firma di l'accordu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*