A storia di u naufragiu di u trenu in Montparnasse

A storia di u naufragiu di u trenu in Montparnasse : U trenu, chì viaghjava da Granville à a stazione di Montparnasse in Parigi, aumentendu a so vitezza cù a paura d'esse in ritardu, è ùn pudia esse firmatu quand'ellu entrava in a stazione, hà creatu unu di e piazze più impressiunanti di u XIXmu seculu.

U 22 d'uttrovi di u 1895, u trenu espresso da Granville à Parigi paria chì era in ritardu per u so destinazione. Sperendu d'arrivà à a stazione di destinazione puntuale, u cunduttore di u trenu hà decisu di aumentà a vitezza di a locomotiva a vapore, chì portava 131 passageri daretu.

Quandu u trenu entra in a terminal di Montparnasse, a so vitezza era apprussimatamente trà 40-60 km/h. U frenu d'aria, invece, o falliu o hè statu appiicatu troppu tardi. U cunduttore era prubabilmente cusì ingaghjatu in i so documenti chì ùn pudia micca tirà u frenu di manu à tempu. È u trenu hà sbattutu in i paraurti à a fine di a strada, hà attraversatu u spaziu di a stazione di guasi 30 metri di longu, è s'hè lampatu in a strada sottu, abbattendu i muri di a stazione.

Propiu tandu, una donna nantu à u pavimentu chì stava à u bancu di u ghjurnale di u so maritu morse da i frammenti di u muru cadutu. Cinque passageri di u trenu sò stati feriti ancu.

Stu trenu, chì appartene à l'epica quandu i mura di a mudernità s'eranu fermamente stabiliti, ùn pudia tene i freni per via di una velocità eccessiva, hà traforatu u muru di a terminal di Montparnasse è s'hè sbattutu in a strada fora, è restò fora di a stazione esattamente quattru. ghjorni. È durante quellu tempu, hà ancu attrattu una folla curiosa.

U cunduttore chì hà causatu stu accidente storicu per via di a so negligenza hè statu amendatu di 50 franchi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*