A Base Spaziale di Ankara chì cerca a Stazione YHT apre in 2016

A Base Spaziale d'Ankara chì cerca a Stazione YHT si apre in 2016: U countdown hè iniziatu per a nova Stazione YHT di Ankara. "Avemu u scopu di mette a stazione, induve travaglianu 730 persone, in serviziu in a prima mità di 2016", hà dettu u Ministru di i Trasporti, Bilgin.

U travagliu hè vicinu à a fine per u NEW Ankara High Speed ​​​​Train (YHT). Feridun Bilgin, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dichjaratu chì anu u scopu di mette in serviziu a New Ankara YHT Station in a prima mità di 730, cù 54 persone chì travaglianu è 2016 per centu di questu cumpletu. Bilgin, chì hà esaminatu u situ di custruzzione di a New Ankara YHT Station, hà dettu chì ci saranu 178 piattaforme è 7 linee di treni d'alta velocità in a stazione, chì hè custituita da un totale di 3 mila metri quadrati di spaziu chjusu è 6 piani. Bilgin hà dichjaratu chì a nova stazione, chì serà cunnessa cù dui transiti sotterranei è un overground, serà cunnessa à Ankaray, Başkentray è Batıkent, Sincan è Keçiören metri è diventerà u centru di u sistema ferroviariu di Ankara. Bilgin hà dettu: "Quandu a facilità entra in serviziu cù una capacità di ogni ghjornu di 15 mila passageri, un hotel di 4 stelle, ristoranti, salotti è un parcheghju chjusu per 255 veiculi, serà una di e stazioni di treni d'alta velocità più muderne. in Europa".

20 MILIONI DI PASSAGERI MUSSATI

"Più di 20 milioni di passageri sò stati trasportati in pocu tempu nantu à e linee di treni d'alta velocità Ankara-Eskişehir, Ankara-Istanbul, Ankara-Konya, Istanbul-Konya", hà dettu Bilgin. Bilgin hà dettu chì pensanu à aumentà a parte di u paese di u trasportu ferroviariu à u 10 per centu in i passageri è u 15 per centu in u trasportu.

2023 mila chilometri in 25

Bilgin hà nutatu chì anu u scopu di ghjunghje à una lunghezza totale di a ferrovia di 2023 mila chilometri custruendu 13 mila chilometri di ferrovia in u quadru di a so visione 25.

Serà cunnessu à Adana-Mersin

Bilgin hà dichjaratu chì, in più di a linea di treni d'alta velocità Konya-Karaman, chì hè sempre in custruzzione, i travaglii sò stati realizati rapidamente nantu à a strada chì unisce Ankara à Adana è Mersin per via di sta linea. Bilgin hà dettu: "Continuemu à travaglià ghjornu è notte per tesse rete di treni d'alta velocità in tuttu u paese".

Supportu per a produzzione domestica

Bilgin hà dichjaratu chì mentre importavanu treni da l'esteru, anu cuminciatu à pruduce in e fabbriche Eskişehir è Adapazarı è hà dettu: "U nostru scopu hè di avè tutti i veiculi, l'equipaggiu è u sistema di signale utilizati in e ferrovie in u paese. Faremu passi concreti u più prestu pussibule ", disse.

L'offerta Anatolia-Europa quist'annu

Bilgin hà dettu: "Collegaremu a linea YHT Ankara-Istanbul à u 3u Aeroportu è u XNUMXu Aeroportu sopra u Ponte Yavuz Sultan Selim. HalkalıQuist'annu, andemu à fà un'offerta per a custruzzione di a parte da u latu anatolianu è l'offerta di prughjettu per a parte di u latu europeu ". Bilgin hà nutatu chì mentre cunnetta i dui lati cù e rete di treni d'alta velocità, e stazioni seranu una nova generazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*