Chjama di Tramway di l'Artigiani Bostanlı

Tram Call of Bostanlı Tradesmen: Hè nantu à l'agenda da circa 10 anni. Karşıyaka Siccomu cuntinueghjanu i travaglii di custruzzione di u tram, e preoccupazioni di i cummercianti cresce ghjornu à ghjornu. Feyyaz Sungur, presidente di l'Associazione di Commercianti è Imprenditori Bostanlı (BESİAD), hè di l'opinione chì a strada deve esse diretta à a strada costiera partendu da a Moschea Beşikçioglu.

Dichjarà chì u prughjettu di u tram, chì hè pensatu à travaglià nantu à a linea Alaybey Mavişehir, hè statu presentatu nostalgicu in a prima tappa cù un vagone unicu è cum'è un viaghju di andata e ritorno da a costa, u presidente di BESİAD Sungur hà dettu: "In a tappa dopu, u prugettu. hè statu cambiatu è hà cuminciatu à esse implementatu cù u scopu di trasportà passageri cum'è metrobus. Ancu s'è Dudayev Boulevard hà 3 viaghji di andata, u trafficu hè paralizatu durante a fase di custruzzione, è i cummercianti sò disturbati da a situazione.

"A sucità civile ùn hè micca presa in contu"
"Durante 10 anni, u tram di nostalgia per u turismu hè statu parlatu da Alaybey à Mavişehir. Finalmente hà cuminciatu cù a crisa. U tram di nostalgia hè ghjuntu davanti à noi cum'è un metrobus. Di sicuru, l'autorità pensanu ancu à e cose boni, ma ùn ponu micca sparte cù a sucità ", disse Sungur, aghjustendu chì cun l'intelligenza di "l'aghju fattu è hè accadutu", ùn ci sarà micca locu; Ellu hà sustinutu chì soprattuttu i punti di vista di quelli chì vivenu in a regione, quelli chì facenu affari è l'urganisazioni non governamentali deve esse cunsideratu.

Cume e strade strette, cusì u prublema.
Feyyaz Sungur hà attiratu l'attenzione nantu à i prublemi è e difficultà chì seranu sperimentati cum'è e strade chì passa a strada di u tram sò più strette. "Ancu s'ellu hè largu nantu à a strada Selcuk Yaşar, a direzzione di a custruzzione affetterà negativamente u flussu di trafficu entrandu in a strada Cengiz Topel da a Moschea Beşikçioglu. Partendu da Cengiz Topel Street, Provinces House, a strada diventa più stretta. L'imprese nantu à questa via feranu grandi perdite finanziarie. Quandu u tram entra in Cemal Gürsel Street, i prublemi s'aggravaranu. Centinaie di travagliadori chì travaglianu in queste imprese seranu disoccupati.

"A strada deve esse a costa"
U presidente Sungur di BESİAD, chì hà dettu chì e misure urgenti duveranu esse pigliate in quantu à e difficultà da sperimentà è si deve esse fattu un cambiamentu di rotta, hà dettu: "U tram ùn hà micca l'uppurtunità di superà u veiculu davanti à ellu cum'è l'altri veiculi in u trafficu. Per esempiu, i veiculi di trasportu ùn puderanu micca parcheghju temporaneamente nantu à a strada; materiale etc. Ci sarà un prublema cù a consegna. U più impurtante, serà impussibile chì l'ambulanza aspittà in u tramway in situazioni d'emergenza. Sungur hà dichjaratu chì saria in l'interessu publicu dirige a strada di u tram versu a strada costiera partendu da a Moschea Beşikçioğlu in a strada Selçuk Yaşar per evità tutte queste negatività.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*