Un grande passu fattu per u portu di Bruges, in Belgio

Un grande passu fattu per u Portu di Bruges, in Belgio: A cità belga di Bruges hà assistitu à una grande apertura u 25 d'aostu. A zona chì deve esse custruita vicinu à l'area portu (Zeebrugge) in a cità di Bruges aiutarà à a pianificazione ordinata di l'approvvigionamentu da o da u portu. Inoltre, dopu à a fine di l'area, a basa di quale hè stata stabilita u 25 d'aostu, a capacità di a carica trasportata à u portu aumenterà è avà permetterà di manuvra più cunfortu nantu à i treni di merci.

A prima fase di a custruzzione principia cù u trasferimentu di a linea ferroviaria attualmente in quella regione à un'altra regione. Cusì, u spaziu serà apertu per a linea nova pianificata. L'area intornu à a zona da custruisce serà prutetta da barriere di 9 metri. Serà ancu sustinutu da arburi alti è barriere di sonu.

A cerimonia di inaugurazione hè stata ancu assistita da u livellu statali. In u discorsu fattu in a ceremonia, hè statu dichjaratu chì "i treni carchi di cuntainer chì vanu o venenu da u portu ùn passanu più per e strade di a cità senza disturbà".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*