I travagliadori di a ferrovia partenu in greva in Melbourne

I travagliadori di i Ferroviari sò in Greva in Melbourne: U sindicatu di i Ferroviari di Melbourne hà decisu una greva di dui ghjorni. I sperti anu dichjaratu chì a greva di dui ghjorni nantu à i treni, chì ghjucanu un rolu chjave in u trasportu di a cità, puderia paralizà u trafficu di a cità. L'implementazione di a decisione di greva unanimu di l'Unioni Ferroviaria di Tram è Bus è i travagliadori membri di a RTBU dannu seriamente l'istituzione chjamata Metro Trains.

A causa di a greva, i biglietti ùn saranu micca verificati per 48 ore, i cancelli di i biglietti seranu lasciati aperti. Inoltre, i treni puderanu saltà e stazioni induve si deve piantà.

U sindicatu RTBU, chì rapprisenta i travagliadori, hà longu avutu una disputa cù i funziunarii ferroviari nantu à i salarii di i travagliadori. U Sicritariu di l'Unione Luba Grigorovitch hà dichjaratu chì i travagliadori anu pigliatu a decisione di greva cù u 98 per centu di i voti. "I negoziati sò andati dapoi 4 mesi. Ùn avemu ricevutu nisun segnu di una attitudine pusitiva da a cumpagnia di ferrovia in quantu à e dumande di i travagliadori ". disse.

Circa 3 1997 travagliadori, custituiti da cunduttori, ufficiali autorizati, persunale amministrativu è ufficiali di signali, travaglianu nantu à e ferrovie. A menu chì ùn ci hè un cambiamentu di l'ultima minuta in a decisione di greva, serà a prima greva in e ferrovie dapoi u XNUMX.

Lunedì, i dirigenti di u sindicatu è di l'impresa si riuniscenu per l'ultima volta nantu à u sughjettu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*