I mega prughjetti trasformanu a petra in oru

I mega prughjetti anu trasfurmatu a petra è a terra in oru: l'Aeroportu Ordu-Giresun, u Ponte di Izmit Bay, u 3rd Bridge è altri mega prughjetti in Turchia anu aumentatu i prezzi immubiliarii di 5 volte, facendu a petra è a terra preziosi cum'è l'oru.

Riforme ecunomiche realizate in un ambiente di stabilità pulitica è fiducia per 13 anni, u redditu naziunale triplicatu da 200 miliardi di dollari à 3 miliardi di dollari, l'iniziu di u travagliu per i prughjetti cum'è l'aeronautica è l'automobili prodotte in casa, u numeru di aeroporti righjunghji 800. , investimenti in e regioni orientali cù u prucessu di suluzione In Turchia, chì hè un mudellu di rolu per i paesi in via di sviluppu cù i so quattru lati cuparti di rete di ferru, l'Aeroportu Ordu-Giresun hà apertu in maghju, u ponte di u Golfu di Izmit hà da esse apertu in marzu. è u Yavuz Sultan Selim Bridge, chì hè previstu per esse apertu u 55 d'ottobre di u 4, serà apertu in u mondu in 29. U 2015rd Airport, u più grande aeroportu, hà aumentatu i prezzi di a terra in i regioni induve si trova da 2017 per centu.

Afflussu d'investitori di u Golfu

L'Aeroportu Ordu-Giresun, u primu aeroportu d'Europa custruitu cù terrapieni marini, hà suscitatu l'appetite di l'investituri in u Golfu. L'investituri di u Golfu cuminciaru à cumprà terreni per invistisce in a regione per i turisti chì cercanu verde è bellezza naturale. Parlendu nantu à u sughjettu, u guvernatore Ordu İrfan Balkanlıoğlu hà dichjaratu chì 5 investitori di Kuwait, Qatar è Arabia Saudita l'anu cuntattatu è hà dettu chì e vacanze in mare caldu anu righjuntu a saturazione in Turchia. Oghje, u turisimu di u boscu, di u verde è di l'altipiano hè dumandatu. "Hè un locu unicu in Ordu in questu sensu", disse.

Yalova sarà ricca

In Yalova, situatu nantu à a perna miridiunali di u Ponte di Baia di Izmit, i terreni industriali di zona venduti per 2005 lira per metru quadru in u 10 anu aumentatu à 400 lira. Parlendu nantu à u sughjettu, u sindaco di Altınova, Metin Oral, hà dettu: "I terreni in zona industriale, chì eranu 2005 lire per metru quadru in u 10, più tardi sò diventati 300-400 lire. Attualmente, 600-700 lira si parla per queste regioni. "Oghje, i prezzi di u metru quadru di a terra cù vista di mare affacciata nantu à u ponte, chì prima era 50-100 lire, anu righjuntu di novu 600-700 lire", disse.

U travagliu nantu à u 3u Ponte cuntinueghja à piena velocità

U travagliu hà iniziatu nantu à u 12u ponte, chì serà situatu nantu à u latu asiaticu di u Yavuz Sultan Selim Bridge è u Prughjettu di l'Autostrada di u Nordu di Marmara è serà u primu à esse cunnessu à u cable principale di u ponte. Un altru grande passu hè statu fattu in u 3u Ponte di u Bosforu è u Prughjettu di l'Autostrada di Marmara di u Nordu. Dopu chì i travaglii di illuminazione di u ponte sò finiti, u prucessu di stallazione di e corde di sospensione inclinate, unu di i dui sistemi chì portanu u ponte, cuntinueghja à tutta a velocità. Mentre chì i prucessi di assemblea di un totale di 78 corde di sospensione inclinate sò stati cumpletati, i prucessi di assemblea è di saldatura di 923 di 59 ponti d'acciaio, u più pesante di quale hè 23 tunnellate, sò stati ancu cumpletati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*