Articuli interessanti scurdati nantu à i tram in Samsun

Articuli interessanti scurdati in tramvii in Samsun: Articuli scurdati in i veiculi di u sistema ferroviariu è stazioni in Samsun maraviglianu quelli chì li vedenu.
I citadini chì sò sopraffatti da l'intensità di a vita di ogni ghjornu ponu scurdà e so cose in u trasportu publicu. Articuli dimenticati in tram, stazioni è autobus aspettanu i so pruprietarii in a sezione di i beni persi di a Direzzione Generale di l'Operazione di u Sistema di Ferrovia Ligeru di a Municipalità Metropolitana di Samsun (SAMULAŞ). Trà l'articuli scurdati sò un diploma universitariu, una bicicletta, una flauta di canna, una lavanderia è una bola di piastra.

SAMULAŞ dona ancu alcuni articuli di vestiti è cartoleria in a sezione di i beni persi à carità dopu avè tenutu per un certu periodu di tempu. In questu cuntestu, 4 mila materiali sò stati donati à carità in i periodi passati.

Dichjarà chì ogni articulu truvatu hè statu registratu in i minuti, u Manager di u Serviziu di Supportu di a Direzzione Generale di SAMULAŞ, İbrahim Şahin, hà dettu: "L'articuli truvati quì sò custituiti da tram in e nostre 21 stazioni, autobus chì appartene à SAMULAŞ, funivie è oggetti dimenticati in u Parcu Tekel. Questi articuli sò consegnati à u magazzinu di pruprietà persu SAMULAŞ in cambiu di un rapportu. Dopu chì l'articuli persi sò registrati, sò publicati nantu à u situ web di SAMULAŞ. Quandu annunziate l'articuli persi publicati, avemu attentu à i seguenti: Per esempiu, quandu si trova un telefunu, ùn scrivemu micca a marca è e caratteristiche di u telefunu. Avemu ghjustu annunzià "telefonu trovu". Quandu i ghjuvelli sò truvati, scrivimu solu u nome di quale ghjuvelli hè statu trovu. Demu dinò à e persone chì venenu à cullà e so cose perse, in cambiu di un rapportu, dopu avè documentatu chì l'articulu li appartene. Avemu 2 stazioni finali: Università è Stazione. U persunale di securità cerca ognuna di i tramvii chì arrivanu à questi punti finali, identificanu l'articuli lasciati in l'internu è mantene un rapportu. "Manda l'articuli scurdati à u nostru magazzinu persu è trovu", disse.

"S'hè scurdatu di a so bicicletta nantu à u tram"

Dichjarà chì ci sò ancu quelli chì si scurdanu di u so diploma universitariu, Şahin hà dettu: "I citadini si scurdanu per suprattuttu elementi cum'è ID, licenza di guida, libri, cartoleria, ghjoculi per i zitelli è ombrelli. L'articulu persu più interessante chì aghju mai vistu era una bicicletta. L'omu s'hè scurdatu di a bicicletta ch'ellu hà pigliatu in u tram è partì. Questu era assai interessante per mè. Avemu un amicu chì hà scurdatu u so diploma di graduazione universitaria. Ancu s'è avemu publicatu stu diploma in Internet, ùn hè micca vinutu à riceve. U 90 per centu di quelli chì anu persu i so preziosi venenu per piglià e so cose da quì. A stagione scolastica hè principiata. Dopu à l'iniziu di a stagione scolastica, l'incidenti di scurdà di libri è cartoleria aumentanu. "Se i citadini anu scurdatu di e so cose in e stazioni SAMULAŞ, ponu vene è piglialli da u nostru magazzinu di pruprietà perse dopu avè guardatu u nostru situ web", disse.

Inoltre, attualmente 2 mila articuli di pruprietà perse registrate aspettanu i so pruprietari in u magazzinu di proprietà perse SAMULAŞ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*