U museu TÜDEMSAŞ mette in luce a storia di a ferrovia

U Museu TÜDEMSAŞ mette in luce a Storia Ferroviaria: Fundatu in 1939 in i primi anni di a Republica, Türkiye Railway Makinaları Sanayi A.Ş. U Museu TÜDEMSAŞ, situatu in a fabbrica (TÜDEMSAŞ), mette in luce a storia di a ferrovia.

Per mette in luce a storia di a ferrovia, u Museu TÜDEMSAŞ cuntene circa 3 mila materiali, cumprese vechji locomotive, piastre di ferrovia di u periodu ottomanu, parti di vagoni è parti prodotte da a so creazione. U museu include ancu un mudellu di a locomotiva a vapore locale Bozkurt, custruita in u 1961, è u mutore di cilindru di l'automobile Devrim. I citadini di casa è di l'esteru mostranu un grande interessu in u museu.

Fornendu infurmazioni nantu à u museu, u direttore generale di TÜDEMSAŞ Ahmet İzzet Göze hà dettu: "Ci era un museu in questa fabbrica circa 30 anni fà. Ultimamente avemu cuncentratu più nantu à stu museu. Avemu riunitu i materiali. I materiali aduprati in più di 3 mila fabbriche includenu parti di fabricazione domestica è straniera. Mostremu tutti questi in u museu. Avemu invitati da l'esteru, da l'Australia, a Germania è l'America, chì sentenu parlà di u museu. Li mostramu intornu quand'elli venenu. "Quandu ci hè una dumanda in u paese, apremu u museu è li lasciamu vede", disse.

A PARTE PIÙ IMPORTANTE DI A CARA REVOLUTION EST IN U MUSEU

Dà infurmazioni nantu à i materiali in u museu, Göze hà dettu: "Ci sò parti di locomotive a vapore. Ci hè un mudellu di u Bozkurt à vapore fattu in a nostra fabbrica. A mantenemu ancu in funzione. Avemu urganizatu una sezione cum'è a sala di gestione di a fabbrica. Ci sò ancu ritratti di quelli chì anu travagliatu in a fabbrica da a so creazione. "Ci sò pezzi dotati à u nostru museu da altri", disse.

Göze hà dettu chì a parte più impurtante di a vittura Devrim hè ancu in u museu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*