U cuntrattu di custruzzione di a linea di tram Kocaeli hè statu firmatu

U cuntrattu di custruzzione di a linea di tram Kocaeli hè statu firmatu: Un cuntrattu hè statu firmatu trà a cumpagnia chì hà vintu l'offerta per a linea di tram per esse custruitu in Kocaeli è a Municipalità Metropolitana di Kocaeli.

A municipalità metropolitana di Kocaeli hà firmatu un cuntrattu cù a cumpagnia chì hà vintu l'offerta per a linea di tram di 7 chilometri da esse custruitu trà u distrittu di Izmit SEKA Park è u Bus Terminal. U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli İbrahim Karaosmanoğlu, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, Prof., hà assistitu à a ceremonia di firma. Dr. Tahir Büyükakın è Necdet Demir, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Gülermak, a cumpagnia di u cuntrattu, anu assistitu. A linea hè prevista per esse cumpletata in ferraghju 2017.

À a ceremonia, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli Assoc. Dr. Parlendu dopu à a presentazione fatta da Tahir Büyükakın, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, hà dettu: "Kocaeli hè una cità chì riceve una immigrazione assai intensa. Lochi chì prima era cità sò avà sviluppati cumplettamente è cuntinueghjanu à sviluppà. Kocaeli hè una cità industriale è portu. Hè una cità chì si sviluppa rapidamente cù parechje caratteristiche diverse. E cità industriali chì si sviluppanu rapidamente anu grandi prublemi. Avemu sperimentatu cambiamenti impurtanti è trasfurmazioni in l'infrastruttura è l'ambiente in Kocaeli. A nostra cità hà sperimentatu cambiamenti significativi cumparatu cù 5-10 anni fà. Stu cambiamentu l’avemu fattu cù i nostri cummercianti, u nostru populu, u nostru guvernu, i nostri merri, u nostru populu è u nostru staffu. Ma u prublema più grande di e cità in sviluppu hè u trasportu. "In i paesi in via di sviluppu, u prublema di trasportu di e cità hè stata alleviata cù u sistema ferroviariu", disse.

Dichjarà chì Kocaeli hè una cità in rapidu sviluppu, Karaosmanoğlu hà dettu: "U ponte chì avemu custruitu 5 anni fà è l'intersezzione custruita 10 anni fà ùn sò più abbastanza. Hè impussibile esse abbastanza. I megliurenze ùn sò micca abbastanza. Avemu realizatu studii scientifichi nantu à u prublema di trasportu. Avemu infurmazione impurtante. Ma sti cosi ùn vene micca subitu. U sistema ferroviariu hè u pruduttu di un pezzu di l'infurmazioni chì avemu ottenutu. I nostri miglioramenti cuntinueghjanu. Avemu ancu prublemi cù l'autostrade. I nostri prughjetti sò stati appruvati. U sistema ferroviariu hè qualcosa chì simu tardi. Facemu u nostru primu passu cù u tram. Imbarcheremu in u nostru tram à u principiu di u 2017. Migliureremu u tram. Ci saranu lochi induve stendemu. U tram ùn risolverà ancu u nostru prublema. A cità cresce ghjornu per ghjornu. A pupulazione hè prevista per esse 2023 milioni in 2,5. Facemu ogni tipu d'opere infrastrutturali è ricerche in quantu à u metro. Avemu fattu i passi di i nostri prughjetti. Tram hè un sistema di ferrovia ligera. Avà hè necessariu di presentà a cità à un sistema di trasportu più pesante chì và sottu terra è ùn si ferma micca in intersezzione. Assignemu u nostru primu omu à Izmit, facemu u travagliu necessariu in Gebze. Avemu travagliatu nantu à l'integrazione cù Istanbul è Marmaray. Ci sò sforzi per cunnette Marmaray cù Gebze, Çayırova è Dilovası. Vulemu apre a strada per a cità per u futuru. I porti è u trasportu di e zone logistiche ci cuncernanu ancu. Tenemu e riunioni necessarie cù u Ministeru di i Trasporti è istituzioni è urganisazioni pertinenti. "Femu u nostru primu passu cù Akçaray", disse.
Dopu à i discorsi, u cuntrattu per u travagliu di custruzzione di tram hè firmatu trà a cumpagnia Gülermak è a municipalità metropolitana di Kocaeli. Dopu à e firme, hà cuminciatu u countdown di i 550 ghjorni in u quali serà custruitu u tram. A linea, longa 7 chilometri è custituita da 11 stazioni, costarà 113 milioni 990 mila lire. A custruzzione di a linea hè prevista per esse cumpletata in 550 ghjorni di travagliu. Nant'à a strada, chì hè prevista à purtà 16 mila passageri ogni ghjornu, 8 edifici seranu espropriati è demoliti. Un totale di 340 mila metri cubi di scavi seranu realizati per a fabricazione di l'infrastruttura è a basa di edifiziu di a linea di tram da esse custruitu, è 213 mila metri cubi di materiale di diverse qualità seranu utilizati per u riempimentu. Un totale di 28 mila 800 metri di rail ondulati longu seranu fabbricati longu a linea di tram. 16 arrangiamenti di signalizazione seranu fatti à l'intersezzione di e linee di l'autostrada è di u tram. Un spaziu di 30 mila metri quadrati serà custruitu cum'è parcheghju, mantenimentu, cuntrollu è centru amministrativu per i vagoni di tram. 5 mila 640 metri quadrati di spazii di uffici prefabbricati chjusi seranu custruiti per l'uffizii amministrativi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*