Trasformeranu a stazione storica di Sirkeci in un museu

Faranu a stazione storica di Sirkeci un museu: a municipalità metropolitana di Istanbul hà decisu di trasfurmà a stazione storica di Sirkeci in un museu.

A ferrovia di 8 chilometri è a regione chì si stende da a Stazione Sirkeci à Yedikule sò stati consegnati à a Municipalità Metropolitana di Istanbul per un periodu di 5 anni. Dopu u turnu, l'Assemblea Municipale Metropolitana di Istanbul hà decisu di trasfurmà a Stazione Sirkeci in un museu.

125 ANNI DI STORIA MUSEU È PARCU CULTURALE

Sicondu a decisione presa, a storica stazione Sirkeci di 125 anni è l'edificazioni cunnessi à a stazione, chì ùn sò micca stati aduprati cù l'apertura di Marmaray, seranu cuncepiti cum'è u Museu di a cità di Istanbul, u Museu Ferroviariu di Istanbul.

IMM FARE A RESTAURAZIONE

Sicondu u protocolu, i travaglii di u prugettu, a mudificazione di u pianu, a riparazione di edifizii, rinnuvamenti, rinnuvamenti seranu realizati cù u scopu di utilizà l'edificazioni in a Stazione di Sirkeci cum'è museu. A parte chì serà aduprata cum'è u Museu Ferroviariu di Istanbul serà consegnata à TCDD. I prughjetti preparati seranu sottumessi à l'appruvazioni di TCDD, i prublemi chì TCDD ùn hà micca appruvatu seranu rivisu in i prughjetti.

A LINEA FERROVIARIA 8 KM SERÀ ANCHE ADUSATA

Dopu à u protocolu chì deve esse firmatu trà TCDD è IMM, a zona induve a linea ferroviaria trà Sirkеci-Yеdikule si trova in a penisula storica serà cuncepita cum'è un parcu di natura è d'arte.

Una linea di trasportu di massa cù rails serà custruita da l'IMM in u parcu naturali è artisticu chì serà creatu cù una lunghezza di 8, 5 chilometri.

CHP CONTRA U PROGETTU

U membru di l'Assemblea CHP Hüseyin Sağ, chì hà pigliatu a parolla in l'Assemblea İBB nantu à u protokolu, sustene u trasferimentu di a stazione Sirkeci è Haydаpaşa à l'İBB.

A decisione hè stata accettata cù a maiurità di i voti malgradu i voti di rifiutu di i sustenitori di CHP.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*