Ùn custruiscenu micca una ferrovia per Trabzon

Ùn custruiranu micca una ferrovia in Trabzon: L'ex sindaco di a municipalità di Trabzon, Orhan Karakullukçu, hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à a ferrovia in a riunione di u Cunsigliu di Cunsigliu di a Càmera di l'Ingegneri Meccanichi à a quale hà assistitu ieri. Dichjarà chì a ferrovia hè stata un pacifier datu à Trabzon dapoi u periodu Atatürk, Karakullukçu hà dettu: "Ùn custruiranu micca a ferrovia per noi. Railway hè un pacificu chì hè statu messu in bocca dapoi u tempu di Ataturk. Battemu l'acqua in u mortaru dicendu amen à e cose impossibili. Hè assai difficiuli di ghjunghje à a ferrovia per via di a nostra struttura geografica è a mancanza di efficacità in a pulitica. "Tutti duverebbe sapè cusì cusì". disse.

Ciò chì ci vole à fà hè a doppia strada

Dichjarà chì u prughjettu più impurtante è vitale per Trabzon hè a doppia strada chì deve esse custruita à Şanlıurfa, Karakullukçu hà dettu: "Hè vitale di custruisce questa doppia autostrada, chì sia strategicamente è economicamente sicura è rapida, è cunnetta Trabzon à u paese. GAP. Questa doppia via hè più realistica chè a ferrovia. Hè più veloce è strategicu chè a ferrovia. Una volta insistiu: "Aghju rinunziatu à a Strada Tangente, chì ùn hè micca stata custruita per 20 anni, ma custruisce sta strada". Ma ùn avemu mai purtatu questu. Battemu l'acqua in u mortare dicendu amen à e cose impossibili. Questu hè u prublema per insiste è fucalizza. "Avemu bisognu di parlà di questu in i caffè, in casa è in a stampa". disse.

Karakullukçu hà dichjaratu ch'elli avianu da trasfirià a produzzione in GAP à Trabzon è hà dettu: "GAP Trabzon deve esse ridutta à 6 ore per l'autostrada. Trabzon duveria esse a porta di l'esportazione di u pruduttu quì. Se ùn pudemu micca furnisce input à Trabzon da fora, ùn pudemu micca ottene risultati. Trabzon ùn diventa più riccu se i soldi passanu da una di e nostre sacche à l'altru. Questu hè cumu travaglia u cummerciu in Trabzon. Perchè Trabzon prospera, ci deve esse input da fora. "Questu pò esse fattu per strada, aria o mare". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*