A pruduzzione di treni di passageri per a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hà iniziatu

A pruduzzione di treni di passageri per a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hà iniziatu: a cumpagnia di Stadler Rail Group hà iniziatu a produzzione di treni di passageri per esse utilizati nantu à a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars.

In a dichjarazione fatta da a cumpagnia "Azerbaijan Railways", hè infurmatu chì a delegazione azerbaigiana hà visitatu a cumpagnia di Stadler Rail Group è hà scontru cù novi treni recentemente.

I 30 vagoni di passageri in custruzzione seranu pruduciuti in 4 tippi: "Standard", "Confortable", "Business" è "Restaurant". Pensu da u so tipu, i vagoni seranu 10, 20 è 32 posti.

Sicondu l'accordu, i primi 10 vagoni seranu messi in usu in lugliu-aostu 2016.

A custruzzione di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, chì deve esse cumpletata in un futuru vicinu, hà iniziatu in 2007 cù l'accordu internaziunale trà Georgia, Turchia è Azerbaijan. A linea ferroviaria, cù una lunghezza tutale di sin'à 840 km, operarà à una capacità di 1 milione di passageri è 6,5 milioni di tunnellate di carica annu da u principiu. A ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, custruita in parallelu cù u Prughjettu Marmaray, furnisce u trasportu ferroviariu ininterrottu da a Cina à l'Europa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*