Dichjarazione di u Trenu d'Alta Velocità Samsun-Ankara da u guvernatore di Samsun İbrahim Şahin

Dichjarazione di u Trenu d'Alta Velocità Samsun-Ankara da u Guvernatore Samsun İbrahim Şahin: U Guvernatore Samsun İbrahim Şahin hà annunziatu chì se a linea di treni à alta velocità trà Samsun è Ankara hè custruita, a distanza trà Samsun è Ankara diminuirà à 2 ore.

U guvernatore di Samsun, İbrahim Şahin, hà attiratu l'attenzione nantu à u prughjettu di u trenu d'alta velocità Samsun-Ankara in u so discorsu in a prima cerimonia di smantellamentu di a ferrovia di u prugettu di mudernizazione di a Ferrovia Samsun-Kalın.

U guvernatore di Samsun, İbrahim Şahin, chì hà fattu u discorsu d'apertura in a cerimonia, hà dichjaratu chì u prughjettu di a Ferrovia Samsun-Kalın faciliterà u trafficu in u trasportu di merci è di passageri quandu hè finitu.

U TRENU SAMSUN-ANKARA REDUCERA A DISTANZA À DUE ORE

U guvernatore İbrahim Şahin hà dettu: "A custruzzione di a linea per a quale serà utilizata a più grande borsa di l'UE hà da principià. In fatti, una migliione hè stata fatta trà Samsun è Amasya. Ma avà serà fattu un studiu più seriu. Spergu chì sta linea serà finita in 2017. Questa linea serà una zona chì alleviarà significativamente u trafficu micca solu in u trasportu di merci, ma ancu in u trasportu di passageri. A ferrovia trà Samsun è Ankara hè longu più di mille chilometri. Ma quandu i 200 chilometri trà Havza è Delice sò cumpletati, a distanza di 700 chilometri hè accurtata è ridutta à 400 chilometri. À u listessu tempu, quandu hè cunsideratu cum'è una linea nantu à quale hè custruitu un trenu d'alta velocità, a distanza trà Ankara è Samsun serà di duie ore, postu chì a vitezza di u trenu d'alta velocità serà di 200 chilometri. "Questu hè un sviluppu veramente piacevule, spergu chì ghjunghjemu questu", disse.

Quandu i travaglii di mudernizazione di a linea ferroviaria Samsun-Kalın, chì hè dichjaratu chì hè u più grande prughjettu finanziatu da i fondi di l'Unione Europea (UE), sò finiti, 48 ponti storici seranu restaurati è 30 ponti è 54 cunversu seranu ricustruiti. .

U prugettu, previstu per esse cumpletu à a fine di u 2017, costarà 258,8 milioni d'euros. A cerimonia induve u primu smantellamentu ferroviariu di a ferrovia Samsun-Kalın hè stata assistita da l'AK Party Samsun Deputy Ahmet Demircan, AK Party Samsun Deputy Hasan Basri Kurt, Samsun Governor İbrahim Şahin, TCDD (Repubblica di Turchia State Railways) General Manager Ömer Yıld , Ministeru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni. Relazioni è u direttore generale di l'UE Bekir Gezer, l'uffiziale di a delegazione di l'UE in Turchia François Begeot, i funzionari di a cumpagnia è l'impiegati di l'istituzioni ufficiali anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*