Lunedì allarme in Istanbul! U trasportu publicu hè liberu

Alerta di u luni in Istanbul! U trasportu publicu hè liberu: Una quantità di precauzioni sò state pigliate per evità prublemi di trasportu u luni 28 di settembre, quandu e scole aperteranu.

In più di l'unità affiliate à a Municipalità Metropolitana di Istanbul, i rapprisentanti di u Dipartimentu di Pulizia, a Camera di i Cummercianti è Artigiani di Istanbul è a Camera di i Cummercianti di i Veiculi di serviziu publicu anu assistitu ancu à a riunione tenuta in AKOM. U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà dumandatu à l'Istambuli di utilizà u trasportu publicu per evità prublemi di trasportu u luni 28 di settembre, quandu e scole apriranu. Dichjarà chì i viaghji supplementari sò stati aghjuntu à u trasportu publicu, Topbaş hà desideratu successu à tutti i studienti è i prufessori in a nova stagione di educazione.

I PRECAUZIONI DI LUNEDI IN ISTANBUL SONU SEGUI:

-U ghjornu chì e scole sò aperte, u trasportu publicu serà dispunibule gratuitamente trà 06:00 è 14:00.

- Ùn serà micca travagliu di scavazione di strada.

-Un gran numaru di rimorchi seranu dispunibili in u trafficu per accidenti.

-19 mila 536 autobus scolastici chì saranu nantu à a strada utilizanu parcheggi İSPARK gratuitamente finu à u luni 14.00.

Grazie à i servizii supplementari di metro, tram, metrobus è autobus, 745 mila passageri seranu diretti à u trasportu publicu è 500 mila veiculi seranu impediti di entre in u trafficu.

MILLA 170 PULIZIA PULIZIA LAVARERANU

-170 pulizzeri seranu di turnu per assicurà u flussu di u trafficu.

-Cumandamentu di a Gendarmeria Pruvinciale hà da travaglià in l'Area di Responsabilità cù circa mille persone (Sicurezza, Traffic, Ordine Publicu).

- Mille Ufficiali di Pulizzia aiutanu à u funziunamentu lisu di u trafficu in e strade laterali intornu à e scole in tutta Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*