U ligame ferroviariu Germania-Danimarca tagliatu

A cunnessione ferroviaria Germania-Danimarca hè stata tagliata: Centinaie di rifuggiati chì vulianu andà in Svezia ùn sò micca scendinu da u trenu. A cunnessione ferroviaria trà Germania è Danimarca hè stata tagliata à a dumanda di a polizia danese.

A cunnessione ferroviaria trà a cità tedesca di Flensburg è a cità danese di Padborg hè stata tagliata ieri sera. L'operatore ferroviario danese DSB hà annunziatu chì a cunnessione trà Fehmarn è Rödby hè stata ancu tagliata nantu à e struzzioni di a polizia. Rödby si trova nantu à l'isula danese di Lolland.

Un trenu chì trasportava circa 100 rifuggiati da Germania hè statu arrestatu da a polizia in Rödby. L'altri voli in Rödby sò stati ancu disturbati quandu quelli chì sò ghjunti ùn vulianu scendere. U numaru di rifuggiati ghjunti in l'isula di Lolland da sta notte hà righjuntu 330.

Circa 100 manifestanti chì venenu da Germania in treni sò ghjunti in a cità danese di Padborg. Quandu i rifuggiati vulianu cuntinuà u so viaghju à pedi, l'autostrada E45 hè stata chjusa in i dui sensi per un tempu.

Quasi tutti i rifuggiati ricusanu di stà in Danimarca è volenu andà in Svezia.

Hè dichjaratu chì u Ministru danese di l'Integrazione Inger Stöjberg vole ghjunghje à un accordu speciale cù a Svezia per chì i rifuggiati ponu esse mandati. Ministeru di a Ghjustizia svedese SözcüIn quantu à u prublema, Sü hà dettu: "U guvernu svedese ùn hà micca l'autorità legale per firmà un tali accordu".

I ricercatori d'asili chì arrivanu in Rödby sò stati allughjati in una scola da u principiu di a settimana. Hè dichjaratu chì, mentri certi citadini portanu cibo è vestiti à i rifuggiati, certi manifestanti anu attaccatu i novi arrivati ​​cù petri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*