I servizii YHT addiziunali sò stati aghjuntu trà Ankara è Istanbul.

I servizii YHT addiziunali sò stati aghjunti trà Ankara è Istanbul: a Direzzione Generale TCDD hà dettu chì i servizii supplementari di Treni d'Alta Velocità (YHT) sò stati aghjuntu trà Ankara-Istanbul-Ankara per risponde à a crescente dumanda di passageri da Eid-al-Adha.

Sicondu a dichjarazione fatta da a Direzzione Generale TCDD, i voli YHT supplementari sò stati aghjunti trà Ankara-Istanbul-Ankara u 9, 19, 20, 21, 23 è 26 settembre per risponde à a crescente dumanda di passageri per via di a festa Eid al-Adha chì si estende à 27 ghjorni.

L'ora di partenza di i YHT supplementari da Ankara serà 08.15, è l'ora di ritornu da Istanbul (Pendik) serà 16.00. Questi YHT supplementari si fermanu à e stazioni Sincan, Polatlı, Eskişehir, Bozüyük è İzmit. A causa di e vacanze, i vagoni seranu aghjuntu à certi treni di passageri di linea principale è ancu YHT.

In questu cuntestu, un vagone pulman serà aghjuntu à Izmir Blue Train, Eastern Express, 17 September Blue Train, Güney/Vangölü Express, Çukurova Express, Konya Blue Train è Pamukkale Express trà 28-4 September.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*