A dumanda di u centru logisticu in Bursa

A dumanda di u centru logisticu in Bursa: U prughjettu di u centru logisticu in Bursa, chì hè a cità locomotiva di l'ecunumia turca, deve esse implementatu u più prestu pussibule.

U presidente di u Cunsigliu di Logistica di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), Hasan Çepni, hà dettu: "U prughjettu di u centru logisticu deve esse implementatu u più prestu pussibule in Bursa, chì hè a cità locomotiva di l'ecunumia turca".

Cunsiglii settoriali 18, stabiliti da BTSO per determinà e carte di strada di i settori, anu ripigliatu u so travagliu per determinà i piani d'azzione. In questu cuntestu, i membri di u cunsigliu logisticu si sò riuniti in a riunione tenuta in l'Edificiu di u Serviziu di a Camera.

Parlendu à a riunione, u presidente di u Cunsigliu di Logistica di BTSO, Hasan Çepni, hà dichjaratu chì u settore logisticu in Turchia hè u settore più dinamicu cù l'automobile è u tessili.

Indittendu chì u settore custituisce u 10 per centu di u pruduttu naziunale grossu cù una crescita di u 20 per centu in l'ultimi 3 anni, Çepni hà dettu:

"Questa tendenza crescente hè stata vista più chjaramente in u trasportu aereu. Türkiye si classifica 160th trà 30 paesi in a liga logistica mundiale. U settore hà righjuntu un voluminu di 50-60 billion dollars. A nostra forza più grande hè a nostra posizione strategica. Ci sò 4 paesi in 56 ore di distanza di volu da u nostru paese. 56 miliardi di persone campanu in questi 1,5 paesi. A mità di l'impurtazioni mundiali totali sò fatti in questa regione. Türkiye hà fattu investimenti significativi in ​​termini di infrastruttura in u settore logisticu in l'ultimi 10 anni. Strade doppie, prughjetti di treni d'alta velocità, a custruzzione di u 3u Ponte nantu à u Bosforu è l'autostrada Istanbul-Bursa-Izmir daranu un grande impulsu à u settore quandu hè finitu. Bursa, chì hè trà e cità principali in l'esportazioni di Turchia, hà u scopu di esportà 2023 miliardi di dollari in 75. Pudemu ghjunghje stu scopu cù a produzzione d'alta tecnulugia è l'esportazioni, è dinò a nostra infrastruttura logistica muderna chì rinfurzà a nostra cumpetizione cù u mondu. "U prughjettu di u centru logisticu in Bursa, chì hè a cità locomotiva di l'ecunumia turca, deve esse implementatu u più prestu pussibule".

U membru di u Cunsigliu di BTSO Şakir Umutkan hà dettu chì unu di i fatturi determinanti di a cumpetizione in u mondu hè u trasportu di merchenzie prodotte.

Dichjarà chì in i paesi sviluppati, u trasportu stradale hè realizatu à un ritmu assai più bassu cà u trasportu marittimu, ferroviariu è aereu, Umutkan hà dettu: "In u nostru paese, u trasportu hè principalmente realizatu per strada. U settore logisticu hè di grande impurtanza in a cumpetizione internaziunale di e nostre cumpagnie. Realizzeremu ancu u nostru centru logisticu in u scopu di u prughjettu TEKNOSAB, chì credemu chì formerà l'annu 100 di a nostra cità nantu à a strada di a produzzione è di l'esportazione d'alta tecnulugia. "Cusì, e nostre cumpagnie avaranu l'uppurtunità di furnisce e so merchenzie in tuttu u mondu cù metudi di trasportu muderni attraversu ligami marittimi, ferroviari è stradali".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*