I giganti mundiali si preparanu per Kanal Istanbul

I giganti mundiali si preparanu per Kanal Istanbul: U travagliu di custruzzione hè previstu di principià à a fine di l'annu in u prughjettu di Kanal Istanbul, chì turnerà una grande parte di Istanbul in un'isula. I studii di fattibilità di u prugettu, chì costarà 15 miliardi di dollari, sò stati cumpletati.

U travagliu di custruzzione hè previstu di principià à a fine di l'annu in u prugettu Kanal Istanbul, chì trasfurmà una grande parte di Istanbul in un'isula. I studii di fattibilità di u prugettu, chì costarà 15 miliardi di dollari, sò stati cumpletati. A pupulazione, chì era 1.2 milioni in i piani previ, hè stata ritirata à 500 mila per motivi di densità. E conversazioni preliminari sò state cun cumpagnie cinesi, taliane è russe per u Canal Istanbul, induve u Mari Neru è Marmara seranu cunnessi da un strettu artificiale.

U countdown principia per u prugettu Kanal Istanbul, chì hè statu decisu da u Cunsigliu di Pianificazione (YPK) l'annu passatu. Mentre a preparazione di fattibilità per u prugettu, chì era stata annunziata da u Primu Ministru Tayyip Erdoğan in u 2011, hè stata finita, a prima scavi in ​​u prugettu hè prevista per esse finita à a fine di l'annu. Channel Istanbul, chì pò finanzià sè stessu, serà offerta à pezzi. Cù l'annunziu di l'offerta, hè previstu chì i ditaglii di u prugettu seranu clarificati è u settore di cuntratti si mubilizzerà. Mentre chì i prughjetti di cuncepimentu urbanu preparati prima per Kanal Istanbul, induve un investimentu di 15 miliardi di dollari serà fattu, saranu riconsiderati, un pianu di zoning serà fattu dopu. Mentre era previstu di include 1.2 milioni di pupulazioni in u scopu di u prugettu, u numeru hè stata ridutta à 500 mila per via di a densità. Una cità di 250 mila + 250 mila persone o 300 mila + 200 mila serà situata da i dui lati di u canali. Mentre hè calculatu chì u costu di Kanal Istanbul ghjunghje à 50 miliardi di dollari cù prughjetti integrati, 15 mila persone seranu impiegati in a so custruzzione.

L'imprese russe, cinesi è italiane sò interessate
Parechje cumpagnie naziunali è straniere seguitanu da vicinu u prugettu Kanal Istanbul. Mentre MWH Global, chì hà realizatu u Prughjettu di u Canale di Panamà, è parechje cumpagnie chinesi sò interessate à l'offerta, TAV seguita strettamente cù u so cumpagnu CCC. Intantu, alcune discussioni preliminari sò state realizate cù cumpagnie russe è italiane per u prugettu. In fatti, hè statu amparatu chì una sucietà russa assai grande puderia piglià a custruzzione di u canali per una suluzione à u trafficu marittimu in Istanbul.

U Canal Istanbul serà custruitu in a forma di a lettera "V"
Kanal Istanbul, chì costarà 15 miliardi di dollari, hè prevista à esse 25 metri di prufundità è 150 metri di larghezza. In u scopu di l'opere di custruzzione calculate cum'è 5.5 miliardi TL, hè previstu di spustà (trasferimentu) almenu 5 autostrade, autostrade è ferrovie chì si sovrapponenu à u prugettu nantu à l'assi est-ovest trà u Bosforu è Silivri. Hè previstu di custruisce almenu 8 è à u più 11 ponti sopra u canali. U prugettu, chì costarà 10 miliardi di dollari in totale, serà licitatu pezzu per pezzu. Kanal Istanbul serà custruitu in a forma di a lettera "V" undercut. A larghezza di a seccione inferjuri righjunghji 100 metri, è a distanza trà e duie estremità di a lettera V righjunghji 520 metri. A prufundità di u canali serà di 20 metri.

I prezzi di a terra sò sbulicati
U Prughjettu Kanal Istanbul porterà una grande attività à u mercatu immubiliare da a data chì a so strada serà annunziata. U locu di Kanal Istanbul, chì u presidente Tayyip Erdoğan hà qualificatu cum'è u "Crazy Project", ùn hè ancu statu annunziatu, ma i prezzi di a terra sò sbulicati in i lochi chì sò previsti nantu à a strada. In u prugettu, induve Küçükçekmece, Başakşehir è Arnavutköy sò trè regioni alternative, u mutivu più impurtante per a scelta di sta strada hè chì quasi 3 per centu di e terre nantu à l'assi di u canali appartenenu à u Tesoru. Dichjarà chì u locu di u prugettu ùn hè micca chjaru per u mumentu è chì travaglianu nantu à questu, i funzionari anu dettu: "Cerchemu a strada più corta è u locu più adattatu. Cerchemu di determinà a strada chì serà una alternativa à u Bosforu ", disse. Hè destinatu chì 80-150 navi passanu per Kanal Istanbul per ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*