E stazioni di treni di Vienna sò diventate campi di rifuggiati

E stazioni di treni di Vienna sò literalmente trasformati in campi di rifuggiati: Centinaie di rifuggiati chì sò ghjunti à Vienna, a capitale di l'Austria, dormenu in stazioni di treni.

I ricercatori d'asili chì anu attraversatu da l'Ungheria à l'Austria cuminciaru à vene à Vienna da i campi in a cità di Nickelsdorf. Dopu chì i servizii d'autobus sò stati fermati, i rifuggiati cuntinueghjanu à ghjunghje à e stazioni di treni in Viena per i so propiu mezi. A causa di a densità crescente di rifuggiati, e stazioni di treni sò diventate campi di rifuggiati. U numaru di rifuggiati chì arrivanu à e stazioni di treni Westbanhof è Haufbanhof hà righjuntu circa 2 mila.

I ricercatori d'asiliu chì si ghjunghjenu à a stazione per andà in Germania causanu una stampida, mentre chì i rifuggiati stanchi si trovanu in terra.

E Ferrovie Austriache di u Statu furnisce servizii di treni cuntrullati per impediscenu i rifuggiati di attraversà in Germania. I richiedenti l'asiliu ùn sò micca permessi di cumprà biglietti o imbarcate in treni.

U guvernu austriacu, chì ùn pò micca truvà un locu per accoglie i rifuggiati, ùn permette micca à i rifuggiati di stà in stazioni.

L'autorità dicenu chì stimanu chì 20 mila rifuggiati da Ungheria anu attraversatu in Austria in l'ultimi dui ghjorni.

Per d 'altra banda, u Ministeru di l'Affari Interni austriacu hà annunziatu ch'elli effettueranu cuntrolli di cunfini più stretti à partesi di sta notte per piantà l'afflussu di rifuggiati chì venenu da a fruntiera ungherese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*