Wi-Fi gratuitu da Google à 400 stazioni di treni in India

Wi-Fi gratuitu da Google à 400 Stazioni di Treni in India: Cù a cooperazione di Google è Indian Railways, l'internet veloce è gratuitu chì vene à 400 stazioni in tuttu u paese farà a rutina di ogni ghjornu di milioni di viaghji in trenu assai più piacevule.

In u prugettu, hè previstu di utilizà a tecnulugia di fibra di Google, chì pò ghjunghje sin'à una veloce di milla megabyte per seconda in i Stati Uniti. Hè previstu di esse più lento di questu postu chì a cunnessione serà wireless, ma sicondu i rapporti attuali, i novi punti d'accessu duveranu esse capace di furnisce un Internet più veloce di u normale per 34 minuti prima di rallentà.

L'obiettivu hè di fà più faciule per 20 milioni di persone à ghjornu per accede à Internet mentre viaghjanu in trenu. In paragone, sta figura hè quasi equivalente à a pupulazione di l'Australia.

Ci hè avà u wifi in alcune stazioni di treni in India grazia à diversi fornitori di Internet, ma a qualità di cunnessione hè povira è micca diffusa in tuttu u paese. U Prughjettu Google, o Prughjettu Nilgiri, hè sempre in a fase pilota. Uni pochi punti d'accessu sò stati installati è altri sò previsti in quattru mesi.

Sicondu l'IRCTC (u situ web di notizie ferroviarie di l'India), a velocità di scaricamentu di dati da Internet in punti d'accessu di u stadiu pilotu hà digià righjuntu 7 megabyte per seconda, è a velocità di carica di dati di 5 megabyte per seconda. Cù u stabilimentu di una infrastruttura megliu, sta velocità hè prevista per aumentà in i mesi à vene. À i punti d'accessu attuali, l'utilizatori ponu utilizà u serviziu di Internet gratuitu cù una password una volta mandata à i so telefunini mobili via missaghju di testu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*