Grande reazione à u terrurismu da i travagliadori di u Trenu d'Alta Velocità

Grande reazione à u terrurismu da i travagliadori di u Trenu d'Alta Velocità: Ci hè statu ancu una reazione da i travagliadori di u Trenu d'Alta Velocità à l'incidenti terroristi crescente. I travagliadori in u situ di u Trenu d'Alta Velocità anu dettu "nè" à u terrurismu cù un convoi di 50 veiculi.

L'imprese di custruzzione, in particulare quelli chì anu siti di custruzzione in diversi lochi, sustenenu ancu l'azzioni contr'à u terrurismu in Yozgat. Özkar Construction Company, chì hà un cantiere di custruzzione di Treni d'Alta Velocità, hà participatu à manifestazioni di prutesta contr'à u terrurismu cù circa 250 travagliadori.

Özkar İnşaat, chì opera u situ di custruzzione di treni d'alta velocità in Akdağmadeni, hà sustinutu e prutestazioni contr'à u terrurismu. Mentre u sustegnu furnitu da a cumpagnia hè statu accoltu da a ghjente di Akdağmadeni, a bandiera turca giganti chì hè stata svolta era impressiunanti.

Prima di a manifestazione di prutesta contr'à u terrurismu, chì hà fattu in Akdağmadeni cù una larga participazione, un Mawlid-e-Sharif hè statu recitatu da Özkar İnşaat cum'è un rigalu à i mondi spirituali di tutti i martiri. Dopu chì u Mawlid hè statu recitatu, circa 250 travagliadori in u situ di custruzzione anu assistitu à a manifestazione in Akdağmadeni cù un convoi di veiculi 50. I travagliadori chì prutestavanu contr'à u terrurismu cù bandiere turche in manu ricevenu applausi da a ghjente di u distrittu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*