Izmir Karşıyaka Novu Tram trà Konak!

Izmir Karşıyaka Novu Tram trà Konak! : KarşıyakaQuandu u prughjettu di u tram, chì hè aspittatu ansiosamente da i residenti, hè cumpletu, a densità di trafficu in u distrittu diminuirà è u trasportu publicu serà còmode.

A municipalità metropolitana di Izmir, per espansione u sistema ferroviariu in u trasportu publicu, da i dui lati di a cità (Karşıyaka, Konak) principia l'era di u tram. U trattu di 14 chilometri custituitu da 8.8 tappe in custruzzione. Karşıyaka Un prugressu significativu hè statu fattu in i travaglii di stallazione di ferrovia di a linea.

Ambientalista, còmode, esteticu

Cù l'intruduzioni di tramvii, hè u scopu di riduce a densità di trafficu in a cità è di fà u trasportu publicu più còmode, è ancu di riduce l'emissioni di carbone emesse da i veiculi di gomma. In cunfurmità cù i calculi di l'esperti di u trafficu, 6 passageri ponu esse trasportati cù un veiculu unicu tram invece di circa 95 autobus o 285 vitture di passageru in una direzzione à volta.

Cù i navi rinnuvati di u golfu, anu cuminciatu à aduprà u trasportu marittimu più intensivamente. KarşıyakaGrazie à i tramvii, a ghjente avarà un cunfortu di trasportu di classe mundiale è una opportunità di trasportu veramente amichevule per l'ambiente. Cù u prughjettu di u tram, chì hè previstu di priservà a struttura verde è l'arburi nantu à a costa è hè statu rivisatu in cunsequenza, una nova atmosfera vinarà in u distrittu. Sezzioni di erba seranu creati nantu à a linea in certi rùbbriche chì sò adattati per u prugettu per creà un aspettu ambientale è esteticu.

Tram di punta à punta

8.8 chilometri di longu Karşıyaka Ci sarà un totale di 14 fermate nantu à a linea di tram. U tram chì partirà da a stazione di Mavişehir İZBAN hè Ataşehir, İZBAN Atelier, Mavişehir, Karşıyaka Dopu avè firmatu in l'Arena, Yalı, Anatolian High School, Atakent, Pazaryeri, Bostanlı, Bostanlı İskele, Dolphins è Palazzo di Nozze. Karşıyaka Cumpiterà u so viaghju à a fermata di u molo.

Karşıyaka In u Prughjettu Tramway KarşıyakaU sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, ascultendu a voce di i lucali, hà datu l'ordine di cambià a strada "in modu chì e palme restanu in locu".

U trafficu torna à a normale

Karşıyaka In u quadru di l'opere di tram, sia i spostamenti di l'infrastruttura sia e custruzzioni di e linee cuntinueghjanu cum'è previstu in a sezione di rifugiu mediu di u Boulevard Cehar Dudayev, a Strada Selçuk Yaşar è a Strada Cengiz Topel. I travaglii di stallazione di ferrovie, chì cuntinueghjanu rapidamente, sò ghjunti in fronte di a Moschea Bostanlı Beşikçioğlu. In e sezioni induve i travaglii sò finiti, l'asfaltamentu hè fattu da e squadre di a Municipalità Metropolitana di Izmir per restaurà u flussu di trafficu.

A durata di ogni stazione in u scopu di u prugettu serà di 62 metri. Questu permetterà di allargà i set di tram 32 metri secondu a densità di passageru. In u scopu di l'opere, sò ancu stallate 6 sottostazioni chì alimentanu a catenaria. I travaglii di fabricazione cuntinueghjanu in l'area accantu à l'edificiu İZBAN Atelier, chì serà utilizatu cum'è attellu è zona di magazzinu per i veiculi di tram.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*