TCDD celebra u so 159 anniversariu

omer yildiz tcdd
omer yildiz tcdd

TCDD celebra u so 159u anniversariu: ​​Semu fieri è felici di celebrà u 23u anniversariu di e ferrovie turche, chì hà iniziatu cù a custruzzione di a linea Izmir-Aydın u 1856 di settembre di u 159. Bon annu novu... TCDD, una di l'urganisazioni più stabilite di u nostru paese, hè una urganizazione chì hà pigliatu grandi duveri è rispunsabilità in ogni periodu di a storia di u nostru paese, in guerra è pace.

A ferrovia, chì hè diventata unu di i settori più dinamichi di u nostru paese cù e so pulitiche ferroviarie priurità dapoi u 2003, hè stata a locomotiva di u sviluppu ecunomicu, suciale è culturale di u nostru paese, cum'è in u passatu.

Mentre e linee ferroviarie d'alta velocità è rapida, centrate in Ankara, si stendenu da u livante à l'ouest, da u nordu à u sudu di u nostru paese, e cità diventanu periferie l'una di l'altra, l'abitudini di trasportu cambianu è emerge un novu modu di vita.

In listessu modu, mentre chì i sistemi ferroviari sò diventati più forti in u trasportu publicu urbanu, Marmaray, chì cunnetta i cuntinenti asiatichi è europei cù e ferrovie, hà rivoluzionatu u trasportu publicu di a nostra Istanbul.

Ci hè una atmosfera festiva in e ferrovie in ogni angulu di u nostru paese. L'infrastruttura di u sistema esistente hè stata rinnuvata cù veiculi rimorchi, è un serviziu più còmode è di qualità hè offrittu à i nostri citadini. U trenu hè avà diventatu micca solu un pupulare, ma ancu un modu di trasportu preferitu.

In più di a qualità di serviziu, ci hè ancu una rivoluzione in l'industria ferroviaria. Passemu da un settore chì ancu importava rails in u passatu à un settore chì esporta tutti i materiali è l'arnesi necessarii. L'era di a localizazione è a naziunalisazione hà iniziatu in l'industria ferroviaria avanzata.

U trenu aspira à purtà u pesu di u mondu. I centri di pruduzzione è i zoni industriali urganizati sò cunnessi à e ferrovie, i prudutti pruduciuti da a nostra industria sò soprattuttu trasportati da ferrovia, è i centri logistichi chì coordinanu tutti i sistemi di trasportu sò stabiliti.

U scopu in 2023; U nostru scopu hè di esse trà i primi deci paesi in u mondu in u settore ferroviariu, cum'è in l'ecunumia. In questu cuntestu; Raggiunge un totale di 3.500 km di linee ferroviarie, cumpresi 8.500 km d'alta velocità, 1.000 km d'alta velocità è 25.000 km di cunvinziunali, rinnuvamentu di e linee esistenti è cumpiimentu di mudernizazione, a parte di u trasportu ferroviariu; 10% per i passageri è 15% per i trasporti, stabilimentu di normi ferroviari naziunali, implementazione di u Sistema di Gestione di a Sicurezza, marca di u "Sistema Naziunale di Segnale", produzzione di ogni tipu di veiculi ferroviari in u nostru paese, espansione di e linee di junction, sviluppu di cumminatu è trasportu di merci, ferrovia Hè u scopu di liberalizà e ferrovie, stabilisce l'Istitutu di Trasportu Ferroviario, sustene l'industria ferroviaria naziunale è R & D, sviluppà ogni tipu di tecnulugia ferroviaria, è assicurà u sviluppu di corridori ferroviari internaziunali.

Tutti questi sviluppi sò eccitanti è orgogliosi per tutta a famiglia ferroviaria. Ricordemu cun gratitùdine è gratitùdine tutti quelli chì anu cuntribuitu à u 159 anniversariu di e ferrovie.

Vogliu ringrazià tutti i mo culleghi chì travaglianu cù questa eccitazione in core.

Vogliu ringrazià ancu tutti i nostri passageri chì preferiscenu u trenu di più in più ogni ghjornu.

  1. bon annu...

Ömer YILDIZ
Direttore Generale è Presidente di u Cunsigliu di TCDD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*