"YHT deve ferma in Gebze"

"YHT Must Stop in Gebze": U presidente di a Càmera di Cummerciu di Gebze Nail Çiler, chì hà assuciatu YHT per participà à a marcia organizata da l'Organizazioni Non Governative sottu a dirigenza di l'Unione di Camere è Scambi di Commodity di Turchia, hà fattu dichjarazioni.

Mentre chì parechje persone da diverse regioni di Turchia anu participatu à a marcia urganizata da Organizzazioni Non-Guvernamentali sottu a dirigenza di l'Unione di Camere è Scambi di Mercanzia di Turchia, a Camera di Cummerciu di Gebze hà fattu una mossa significativa. U Trenu d'Alta Velocità, chì si firmò in Gebze i primi ghjorni di u so funziunamentu, dopu hà cuminciatu à piantà parechje volte in Gebze. A Camera di Cummerciu di Gebze hà assuciatu un Trenu d'Alta Velocità di 400 persone per unisce à a marcia. Mentre u trenu portava quelli chì vulianu unisce à a marcia da Gebze à Ankara, u presidente di a Camera di Cummerciu di Gebze, Nail Çiler, hà dettu in una dichjarazione perchè preferianu YHT.
"YHT FERÀ IN GEBZE"
Ciler hà dettu in una dichjarazione; "U Trenu High Speed ​​​​era in Gebze à u principiu di a so operazione. Dopu à quessa, assai spidizioni ùn si fermanu micca quì. U Trenu High Speed ​​​​hè impurtante per Gebze. Avemu fattu un primu per fermà quì, è dopu avè principiatu e nostre iniziative è assicurà chì YHT si ferma quì ogni volta ". Dittu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*