YOLDER 3a Assemblea Generale Ordinaria cunvucata in Izmir

YOLDER 3rd Assemblea Generale Ordinaria cunvucata in Izmir: A 3rd Assemblea Generale Ordinaria di l'Associazione Ferroviaria di Solidarità è Aiuti per u Personale di Custruzzione è Operazione (YOLDER) cunvucata in Izmir.

A 3a Assemblea Generale Ordinaria di l'Associazione di Solidarietà è Assistenza di u Personale di Custruzzione è Operazione Ferroviaria (YOLDER) si riunì in İzmir. U presidente di YOLDER, Özden Polat, hà dichjaratu chì l'avvenimenti in l'est di u paese anu affettatu ancu assai i ferroviari è hà dettu chì i prublemi di sicurezza sò stati in primura. Polat hà dettu: "Hè u nostru desideriu cumunu chì sta situazione finisci in qualchì modu, chì ci sarà a pace, chì ùn ci sarà micca morti umani".

U persunale di custruzzione, mantenimentu è riparazione di e ferrovie chì travaglianu in l'unità di u Dipartimentu di Strada TCDD in tutta a Turchia anu assistitu à l'assemblea generale induve sò stati determinati i novi bordi di gestione è di ispezione. Dichjarà chì l'assemblea generale hè stata tenuta sottu à e cundizioni avversi di a geografia di a regione è di u paese, u presidente di YOLDER, Özden Polat, hà dettu: "L'avvenimenti chì si sò accaduti in u livante di u nostru paese ci anu ancu affettatu i ferroviari". Dichjarà chì i prublemi di sicurità sò ghjunti in prima linea ultimamente in più di i prublemi prufessiunali sperimentati, Polat hà dettu: "Hè u nostru desideriu cumunu chì sta situazione finisci in qualchì modu, chì a pace vene, chì ùn ci sarà micca morti umani. Spergu chì truvemu un ambiente còmode è un ambiente tranquillu in pocu tempu ", disse.

Nejdet İnanç, l'ufficiale di mantenimentu è riparazione di a linea, chì hà persu a vita per via di a bomba è di l'attaccu armatu à a linea ferroviaria da i membri di l'urganisazione terrorista separatista u 30 di lugliu 2015 in u distrittu di Sarıkamış di Kars, hè statu ancu cummemoratu à u generale. assemblea. U presidente di YOLDER, Özden Polat, hà dichjaratu ch'elli anu ancu cundannatu fermamente l'atti terroristi destinati à i travagliadori publici è hà dettu: "L'urganisazioni terroriste duveranu immediatamente mette fine à e so azioni destinate à e persone innocenti è i travagliadori publici". U presidente di u Cunsigliu di YOLDER, Özdan Polat, hà spiegatu chì mentre l'investimenti ferroviari è a velocità di i treni aumentanu in Turchia, u persunale di a strada face più prublemi è soffre inghjustizie. Per quessa, Polat hà dettu chì u persunale di a strada hè stata urganizata in YOLDER è hà dettu: "YOLDER, chì hè stata fundata in u lugliu 2009 in İzmir basatu annantu à a necessità è lasciata daretu à sei anni, cuntinua a so strada cù u sustegnu di più di 700 membri. oghje". In a 3a assemblea generale ordinaria di l'Associazione di Solidarità è Assistenza di u Personale di Custruzzione è Operazione Ferroviaria (YOLDER), l'elezzione hè stata cun una sola lista. U Cunsigliu di Amministrazione di YOLDER era cumpostu da Suat Ocak, Ferhat Demirci, Ramazan Yurtseven, Muhittin Kavak è Serdar Yılmaz sottu a presidenza di Özden Polat. Hüseyin Durdu, Yusuf Ziya Altıntuğ è Orhan Yalavuz sò stati eletti à u Cunsigliu di Surveglianza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*