Custruzzione di Tunnel vicinu à a fine in Baku Tbilisi Kars Project

U granu era trasportatu da i carri di merci di Baku Tbilisi oppostu à a ferrovia
U granu era trasportatu da i carri di merci di Baku Tbilisi oppostu à a ferrovia

Aşcı, A Custruzzione di Tunnel in u Prughjettu Baku-Tbilisi-Kars hè vicinu à a fine: u Ministru di e Dogane è u Cummerciu Cenap Aşcı era un invitatu à a Redazione AA, u Ministru Aşcı era un invitatu à a Redazione AA. "I travaglii di rinnuvamentu à a porta di u cunfini di Esendere sò per esse cumpletati, avemu avutu a chjude sta porta per un pocu tempu per ragioni di sicurezza, ma da ieri, avemu principiatu e prucedure di transitu di passageri" - "A custruzzione di u tunnel in Baku-Tbilisi. -Kars Project hè per esse cumpletu, è e nostre discussioni cù u Ministru di i Trasporti cuntinueghjanu. In u primu trimestre di l'annu prossimu, l'avemu apertu in u sicondu trimestre. " U Ministru di e Dogane è u Cummerciu, Cenap Aşcı, hà dettu: "U prucessu di rinnuvamentu à a porta di a fruntiera Esendere hè per esse cumpletu, avemu avutu a chjude sta porta per un tempu. Mentre per ragioni di sicurità, ma da eri, avemu principiatu e prucedure di transitu di i passageri. Aşcı, chì era un invitatu à a Redazione di l'Agenzia (AA), hà rispostu à e dumande nantu à l'agenda.

Quandu hà dumandatu nantu à l'ultima situazione à e porte doganali chì sò state chjuse per u terrurismu è a sicurità, Aşcı hà ricurdatu chì 20 dugani sò stati rapiti è chì sò tornati in Turchia l'8 di settembre, è hà dettu chì e porte di cunfini 3 sò chjuse. I servizii ligati à e merchenzie chì arrivanu è partenu in trenu ùn sò micca stati interrotti quì, ma anu firmatu l'entrata è e uscita di i passageri per un certu tempu per ragioni di sicurezza, è anu cuminciatu à furnisce i servizii doganali di novu da u luni. pace è tranquillità in dui anni. Aşcı hà dettu chì in i periodi passati, i turisti iraniani sò stati soprattuttu in Van, è anu intesu chì ci era una certa perdita di clienti in l'alberghi perchè a porta era chjusa. Ricordendu chì anu apertu a nova porta doganale di Çıldır-Aktaş trà Ardahan è Georgia, Aşcı hà dettu chì anu rinnuvatu a porta di cunfini di Dilucu, chì si apre da Iğdır à Nahçıvan, induve 13 agenti di polizia sò stati martirizzati mentre anu da trasfurmà i so passaporti. di l'attaccu di a bomba.- "Avemu cuminciatu e prucedure di transitu di passageri in Esendere ieri" Aşcı hà dichjaratu chì a porta di fruntiera di Esendere in u distrittu di Yüksekova di Hakkari hè una porta di cunfini induve i passageri è i camioni entranu è escenu, ma sta porta hè attualmente in rinnuvamentu cù u mudellu build-operate-trasferimentu.

Dichjarà chì e porte di cunfini Aşcı, Kapıköy, Çıldır-Aktaş, Dilucu è Esendere sò lochi chì sò stati fatti cù u stessu accordu, anu dettu chì i travaglii di rinnuvamentu à a porta di cunfini di Esendere stanu per finisce, anu da chjude sta porta per un tempu. mentre chì per ragioni di sicurità, ma di ieri, anu cuminciatu ancu e prucedure di transitu di passageri, hà nutatu chì, per via di sta rinuvazione, ci saria una certa disrupzione in u transitu di camion. , Questu saria statu u casu, perchè u prucessu di rinnuvamentu cuntinueghja, Aşcı hà dettu: "Stu sviluppu ùn hè micca solu per u terrurismu, ma per via di a custruzzione. Spergu chì sarà finitu in un mese ", disse. Dichjarà chì ùn ci hè micca entrata è uscita cummerciale di camioni à a porta di a fruntiera chì si apre da Çukurca, Hakkari à l'Iraq, Aşcı hà dichjaratu chì questu locu cuntrola solu l'arrivati ​​è e partenze mutuali di i citadini, è chì a prima azzione di rapimentu hè stata quì.

Aşcı hà spiegatu chì anu apertu sta porta assai rapidamente cù strutture prefabbricate nantu à a dumanda di i citadini, dicendu chì anu chjusu sta porta è chì u statu ùn hà micca cunsideratu adattatu per serve cù strutture temporanee, prefabbricate. Esprimendu chì volenu custruisce un edifiziu permanente, sicuru è decentu, Aşcı hà dichjaratu ch'elli rinuvàranu sta porta è l'apreranu più tardi.- "12 miliardi di dollari di esportazione cù l'Iraq parenu difficili questu annu" Aşcı hà dettu chì u cummerciu hè statu parzialmente affettatu per via atti terroristi, ma soprattuttu Esprimendu ch'ellu hà una cunnessione cù i paesi induve u cummerciu hè fattu, hà dettu chì a porta di cunfini di Habur, situata trà Şırnak è l'Iraq, hè una porta induve 2 camioni entranu è 2 camion surti in i ghjorni normali, cù un media di 6 veiculi per ghjornu. Nutendu chì u putere di compra di l'Iraq hè diminuitu per via di a calata di i prezzi di u petroliu, Aşcı hà dettu: "L'annu passatu, avemu esportatu 12 miliardi di dollari in Iraq per questa porta. I figuri attuali mostranu chì hè difficiule di ghjunghje à $ 12 miliardi questu annu. Hè qualcosa chì risultatu da a perdita di l'ingudu di u paese di ricivutu, ancu s'è l'azzioni anu pocu effettu. "S'ellu ci hè ingressu, ci hè cummerciu, s'ellu ùn ci hè ingressu, ùn ci hè micca cummerciu", disse.

Aşcı hà dichjaratu ch'elli ùn anu micca permessu l'ingressu di veiculi cummirciali da a Siria dapoi u 2012, è chì ùn permettenu micca à i citadini di a Republica di Turchia di esce in Siria, aghjustendu chì l'esportazioni sò fatte per trasferimentu da veiculu à veiculu in e zone di l'amministrazione doganale, è l'esportazioni di ogni ghjornu di 200-250 camioni sò realizati. Sottulineendu chì aumenteranu e porte doganali, Aşcı hà dettu: "Avemu ancu novi prughjetti di porta". Nutendu chì anu rinnuvatu 10 porte doganali cù un mudellu statale di custruzzione, Aşcı hà dettu chì Kapıkule, Hamzabeyli, chì apre in Bulgaria, İpsala, chì apre in Grecia, è Sarp, chì apre in Georgia, sò trà e porte di cunfini rinnuvate. Dichjarà chì 30 mila entrate è 30 mila uscite ponu esse fatte di tantu in tantu à traversu a porta di u cunfini di Sarp, Aşcı hà nutatu chì ci hè un trafficu assai sopra à i so calculi è chì i travaglii di espansione è mudernizazione seranu realizati. Nutendu chì Pechino serà cunnessu à Londra cù u Prughjettu Baku-Tbilisi-Kars, chì include ancu a porta doganale Çıldır-Aktaş, u Ministru Aşcı hà dettu: "I nostri discorsi cù u Ministru di i Trasporti cuntinueghjanu, postu chì a custruzzione di u tunnel in Baku-Tbilisi. -Kars Project hè per esse cumpletu. Averemu apertu quellu locu in u primu trimestre di l'annu prossimu, micca in u sicondu trimestre ", disse.

"Avemu pianificatu di realizà transazzioni 5 in un puntu unicu cù u prughjettu one-stop" Rimarchendu chì ci sò sempre vicinu à 160 direzzione doganali è e prucedure doganali attuali sò eseguite quì, Aşcı hà dettu: "Facemu unu di elli in Çatalca, Halkalı Ci muteremu a Direzzione Doganale. Serà una di e più grande facilità in Europa ", disse. Dà infurmazioni nantu à u prughjettu "one stop", Aşcı hà dettu chì i camioni si fermanu à un minimu di punti 6 à e porte di cunfini è chì a velocità hè impurtante in u mondu oghje. Aşcı hà dichjaratu chì cù u prughjettu "One stop", pensanu à realizà transazzioni 5 in un puntu unicu, è chì a polizia cuntinueghja à realizà transazzioni di passaportu. Dichjarà chì i cuntrolli à l'entrata di Turchia sò realizati da i funzionari civili in a situazione attuale, Aşcı spiegò chì in a prossima tappa, u sistema serà fattu cù un sistema elettronicu, un sistema chjamatu codice à barre chjave, è chì u prughjettu farà. una cuntribuzione assai seria à u paese cù risparmiu di carburante è tempu.Ellu hà nutatu chì anu monitoratu i risultati, chì anu da pruvà à u Sarp Border Gate, è chì s'ellu hè implementatu cù successu quì, si sparghjeranu à altre porte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*