Discutemu assai seriamente per Hitachi Havaray

Discutemu assai seriu di Hitachi Havaray: Hitachi Turkey Manager Erman Akgün hà dettu chì sò in discussioni serii per portà a tecnulugia Havaray, chì hè stata aduprata in Giappone da 1964, à Istanbul. Erman Akgün hà dettu: "Avemu guardendu cumu pudemu portà a tecnulugia di u trenu d'alta velocità giapponese Shinkansen, chì hè operatu cù zero accidenti, in Turchia".

Hitachi Turkey Manager Erman Akgün hà dettu chì sò in discussioni serii per portà a tecnulugia Havaray, chì hè stata aduprata in Giappone da u 1964, à Istanbul. Akgün, chì hà assistitu à u "Infrastructure Leaders Summit" in u scopu di e riunioni di u CEO Club urganizata sottu u sponsor principale di Vodafone Turkey è sottu a dirigenza di e riviste Capital and Economist, hà dettu: "Avemu riunioni serii in Istanbul. Pensu chì avemu bisognu di l'aria per truvà una suluzione à u prublema di trafficu chì avemu tutti. Inoltre, i sistemi di treni d'alta velocità giapponesi Shinkansen anu operatu cù zero accidenti è zero morti dapoi l'anni 1960. Fighjemu cumu pudemu purtà sta tecnulugia in Turchia ", disse.

Nutendu chì u campu di a salute hè ancu assai impurtante per elli, Akgün hà dettu: "Pensemu chì portà u sistema di terapia di protoni in Turchia hè impurtante per u turismu medico".

Vulemu esse in Turchia

Klaus Dieter Rennert, Chief Executive Officer di Hitachi EMEA-CIS, chì hà assistitu à a cima, hà dettu ch'elli eranu tristi da u fattu chì anu fattu una offerta caru per a terza custruzzione di l'aeroportu cum'è cumpagnia.

Klaus Dieter Rennert hà dettu: "Vulemu esse più prisenti in Turchia. Avemu grandi piani per questu locu. Pudemu serve in parechji spazii. Videremu questu in i ghjorni à vene ", disse.

47.8 chilometri previsti per avà

A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà pensatu à custruisce una linea aerea di 47.8 chilometri in a cità. Üsküdar, Lidabidiye è Sefaköy Halkalı Inoltre, Havaray hè previstu per facilità u trafficu è facilità u trasportu nantu à e rotte Zincirlikuyu-Sarıyer, Beyoğlu-Şişli 4.Levent-Levent, Sefaköy-Airport, Kartal-D100, Maltepe-Basıbuyuk.

Ripigliaremu di novu

Mithat Yenigün, presidente di l'Associazione Turca di Cuntratturi, hà dettu: "Cum'è l'Associazione, firmamu cuntratti per un valore di 25-30 miliardi di dollari annu. In l'ultimi 2 anni, a nostra capacità in Russia è in Libia hè diminuita di 33.5 per centu. Avemu negoziatu in l'Africa subsahariana. Cum'è imprenditori turchi, simu pruvatu à ottene una parte da l'Sub-Sahariana è l'Iran in l'offerta di infrastrutture è superstrutture. Credu chì pruveremu à ghjunghje à sti figuri di novu in 1-2 anni ".

U prestitu di 4.5 miliardi di euro à u terzu aeroportu serà firmatu u 19 d'ottobre

Nihat Özdemir, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di LİMAK Holding, hà dichjaratu ch'elli pensanu à firmà u pacchettu di finanziamentu di 4.5 miliardi d'euros per l'investimentu di a prima tappa di u terzu aeroportu chì serà custruitu in Istanbul u 19 d'ottobre; Ellu disse chì circa u 6 per centu di u pacchettu, chì includerà un totale di 70 banche, serà assuciatu da i banche publichi. Özdemir hà nutatu chì u 70 per centu di u pacchettu di finanziamentu serà furnitu da 3 banche publiche.

Özdemir hà dettu: "Sembra chì avemu risoltu u finanziamentu. Restanu un paru di punti minori. Chiuderemu rapidamente l'accordu di prestitu in questu mese. Cuntinuemu a custruzzione à piena velocità cù u prestitu ponte di 750 milioni d'euros chì avemu ricevutu.

Nutendu chì a custruzzione di u terzu aeroportu, custruitu cù u mudellu Build-Operate-Transfer (BOT) da u Gruppu Joint Venture Limak-Kolin-Cengiz-Mapa-Kalyon, avanza rapidamente, Özdemir hà dichjaratu chì quasi 2 camioni è quasi mille. l'equipaggiu sò attualmente in opera. Hà sottolineatu chì u numeru di 7 mila persone chì travaglianu attualmente in a custruzzione di l'aeroportu aumenterà à 30 mila in i ghjorni à vene. Özdemir hà dichjaratu ch'elli cumincianu à decollà è atterrissi in u terzu aeroportu in u primu trimestre di u 2018, è hà continuatu cusì:

"Custruemu un edifiziu terminale principale di 1 milione 300 mila metri quadrati. Includerà e linee domestiche è internaziunali. Averemu 120 porte. Purteremu tutti i piani à i ponti. Vi purteremu rapidamente à u terminal da i nostri ponti. Vi purteremu davanti à u sistema di bagaglii u più prestu pussibule cù strade veloci è camminate veloci. Avemu per cunnette u megliu sistema di bagaglii di u mondu. Era un bonu prughjettu, era sempre preparatu da i stranieri. Avemu quasi risoltu l'infrastruttura. Spergu chì apremu l'aeroportu in u primu trimestre di u 2018, basatu annantu à a nostra prumessa ".

U 65 per centu di u terzu ponte hè finitu

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di IC Energy Group, Serhat Çeçen, hà dichjaratu chì u 3rd Bridge hà cuminciatu à mustrà cumplettamente è hà dettu: "Avemu finitu u 65 per centu di u nostru travagliu cum'è ponti è strade". In quantu à u 3u ponte, chì hè in custruzzione in Istanbul, Çeçen hà dettu: "U terzu ponte hà cuminciatu à mostrà cumplettamente sia di ghjornu sia di notte. Cum'è ponti è strade, avemu finitu 65 per centu di u nostru travagliu. Speremu di apre u trafficu in l'ultimu trimestre di u 2016. Eccu induve andemu avà. Ùn avemu micca sperienze alcuna disrupzione in questu sensu ".

Ricordendu chì anu finanziatu u ponte cù prestiti da 3 banche, 6 di i quali sò publichi, Çeçen hà dettu ch'elli sò attualmente custruendu u più grande ponte di u mondu cù duie gambe da terra à terra.

L'imprese anu ancu un rolu in a fibra.

Gökhan Öğüt, CEO di VODAFONE Turchia, hà attiratu l'attenzione à a necessità di stabilisce una infrastruttura di trasmissione di fibra chì cunnetta i punti di attrazione à a reta in Turchia per chì 4.5G sia pronta. Öğüt hà continuatu cusì: "Ci hè circa 257 mila chilometri di infrastruttura di fibra in u nostru paese, mentre chì 500 mila chilometri sò necessarii. L'individui, e famiglie è l'imprese anu ancu un rolu in a fibra. L'imprese anu da dumandà a fibra, in particulare per i grandi prughjetti di infrastruttura, è cusì incuragisce l'espansione di l'infrastruttura di fibra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*