Presidente Zolan, Mantenemu a nostra Promessa di Telecabina

Sindaco Zolan, Mantenemu a nostra Promessa di Telecabina: u Sindaco Osman Zolan, chì hà dichjaratu ch'elli anu realizatu u so sognu di vittura di corda in Denizli, hà dettu: "I citadini goderanu di a vista unica di a cità".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà parlatu di u travagliu fattu finu à avà, di i so prughjetti è di i so scopi futuri. Dichjarà chì anu apertu u funiculu cù un costu di 38 milioni di lire, chì farà di a cità una marca in u turismu di l'altitudine, u sindaco Zolan hà dettu: "U scopu di u funiculu ùn hè micca solu per fighjà Denizli. Ci hè Bağbaşı Plateau sopra. Avemu ancu custruitu case bungolow nantu à u pianu. Avemu tende è spazii picnic. Avemu ristoranti è caffè. Starete in zone di tenda è case bungolow. Serà una facilità vivente ", disse. Nutendu chì i citadini chì cullà à un'altitudine di 1400 metri cù a funivia goderanu di a vista unica di a cità è di a maraviglia naturale di Bağbaşı Plateau, u sindaco Zolan hà dettu: "U nostru stabilimentu, in quale salteremu, serà à u serviziu di i nostri citadini d'estate è d'invernu. Spergu chì i nostri citadini utilizanu queste facilità felice in bellezza, è averemu un rigalu à u nostru populu ", disse. Nutendu chì u prughjettu cumplessu chì farà di Denizli una marca in u turismu di l'altura hè statu stabilitu cù un investimentu di 38 milioni di lire, u sindaco Zolan hà invitatu tutti i citadini à piglià a funivia è à e strutture in Bağbaşı Plateau, chì hè una maraviglia di a natura. Dichjarà chì cumpensà ancu e carenze in quantu à u centru di sci in Tavas, u sindaco Zolan hà dettu: "Questu invernu, u nostru centru di ski servirà ancu a Regione Egea è a Regione Mediterranea. Un locu à una altitudine di 2300. Restanu 4 mesi di neve. Averemu spazii chjusi. Serà assai bellu cum'è Uludag. Bozdag hè impurtante in quantu à u turismu è u sportu, è in quantu à u turismu alternativu di funivia. A nostra stazione di sci sarà assai bona questu invernu. Le nostre piste da sci saranno aperte. A seggiovia hè digià travagliatu. Avemu 3 linee. A nostra lunghezza di piste di ski hè ancu bona ", disse.

WE ATTENTION À L'INFRASTRUTTURA
Spieghendu chì anu stabilitu Denizli Water Sewerage Administration dopu à diventà una cità metropolitana, Zolan hà dettu: "Avemu cuminciatu a custruzzione di 42 novi tanki d'acqua. I tanki d'acqua custruiti 50-60 anni fà ùn sò mai stati puliti. Noi, cum'è Metropolitana, avemu cura di tutti i magazzini. Ci sò 1057 cimiteri. A poda di l'arburu hè stata fatta. In u risultatu, avemu fattu investimenti in u puntu di beie acqua pulita. Rinuvemu l'infrastruttura da cima à fondu. Custruemu parchi, campi d'astroturf, campi sportivi. Custruemu un tappettu per un paese di 500 persone. Avemu fattu una offerta per 186 milioni di lire. Rinuvemu e fognature. Pudemu linee d'acqua di piova. Avemu cambiatu cumplettamente e linee di l'acqua potabile di 40-50 anni. Sè vo passate à traversu u contu votu, a cità perde. Finu a ora, ùn avemu mai passatu per u calculu di votu. Avemu fattu ciò chì ci vole à fà. Avemu travagliatu dumandendu a pacienza è u sustegnu di i nostri citadini ", disse. Zolan hà dettu: "Un altru prughjettu chì realicemu tranquillamente hè u nostru prughjettu di u cungressu è u centru culturale" è hà cuntinuatu cusì; "Ci sarà una sala per 2 1000 persone in l'internu. Accantu, ci hè una sala per 500 è 8 persone. Ci sò 9-400 sale multi-purpose. Avarà un parcheghju di 1 vitture. Avemu chjamatu Denizli Metropolitan Municipality Nihat Zeybekçi Centru di Cungressu è Cultura. A custruzzione dura 1.5-2012 anni. In 90, avemu ricevutu u premiu per a cità più pulita in Turchia cum'è Denizli. Continuemu questu. A nostra pianta di trattamentu funziona. Avemu un stabilimentu di rifiuti solidi. Avemu una pianta di trattamentu d'acqua. Generamu elettricità sia da a basura sia da a pianta di trattamentu. Avemu una discarica di rifiuti medichi. Denizli hè a cità più ecologica è verde. U gasu naturale hà ghjuntu à e nostre case à un ritmu di 9 per centu. Avemu principiatu u gasu naturale 3 anni fà. Denizli era in u top XNUMX in quantu à a contaminazione di l'aria. Andemu avà sottu".

"CUSTRUEremu AQUARIUM"
Dichjarà chì custruiscenu un aquarium in Denizli, u sindaco Zolan hà dettu: "U so travagliu hè ghjuntu à a fine. Denizli ùn hà micca un mare, ma avarà un aquarium. Cum'è u turismu, serà una alternativa sia per i nostri abitanti di Denizli sia per i turisti chì venenu da l'esteru. Cuminciaremu a custruzzione in 2016. U travagliu di prughjettu hè attualmente in corso. Avemu pensatu à fà nantu à a strada di Pamukkale. Ci sò 2 milioni di turisti chì venenu in Pamukkale. Vulemu chì sia in quella strada. 2 milioni di turisti passanu a notte. Pamukkale hè a nostra locomotiva in u turismu. Ci sò tanti vagoni preziosi daretu ", disse.