Una bandiera nera hè stata appesa in a Stazione di Adana

Una bandiera nera hè stata appesa in a stazione di treni di Adana: l'attaccu di u Rallye di a Pace, in quale 97 persone anu persu a vita à l'intersezzione di a stazione di treni di Ankara, hè stata prutesta in Adana. A bandiera nera appesa in Adana Train Station hà attiratu l'attenzione.

KESK, DİSK, TMMOB, Adana Medical Chamber anu annunziatu ch'elli eranu in greva u 12-13 d'ottobre. U gruppu affollatu s'hè riunitu davanti à a Municipalità Metropolitana per via di l'attaccu di bombe à u Rallye di a Pace è si n'andò à a piazza Uğur Mumcu daretu à un banner chì diceva "Semu in dolu per a pace, simu in greva".

U capu di a polizia di Adana, Cengiz Zeybek, hè ghjuntu ancu in a zona di riunione è hà vistu e misure pigliate.
In tutta a marcia, u gruppu affollatu hà cantatu slogans è leghje i nomi di i participanti di Adana chì anu persu a vita in l'attaccu à a bomba in u Rally di Pace in Ankara, a maiò parte di i quali eranu membri di l'Unioni di i Travaglii di u Trasportu (BTS).

U presidente di l'Educazione-Sen Kamuran Karaca, chì hà lettu u comunicatu di stampa in nome di u gruppu chì hà osservatu un minutu di silenziu à 10.03, l'ora di l'attaccu, hà nutatu chì l'autore di l'attaccu ùn era micca scunnisciutu è chì sapianu l'assassini. Dichjarà chì u so dulore hè grande, Karaca hà dettu: "Ùn ci hè micca riposu per noi finu à chì l'assassini è e forze daretu à elli sò truvati. "Ùn resteremu micca in silenziu, ùn rinunceremu micca, è ùn pardoneremu mai finu à chì i rispunsevuli di a massacra sò ritenuti rispunsevuli", disse.
Una bandiera nera hè stata appesa à l'edificiu di a Stazione Ferroviaria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*