A Fundazione di a Linea di u Sistema Ferroviariu hè stata stallata in Kocaeli

A Fundazione di a Linea di u Sistema Ferroviariu hè stata Lay in Kocaeli: Fikri Işık, Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia, "In u 2001, dumandanu à u Ministru di i Trasporti di l'epica, "Quandu a Turchia scuntrà u trenu d'alta velocità?" A risposta data da u ministru hè abbastanza significativa: "Per Diu, ùn pudemu micca vede, nè i nostri figlioli. Ùn sò micca i nostri nipoti a vederanu. Cari amichi, quellu ministru l'hà vistu ancu, hà vistu ancu i so figlioli. Fortunatamente, i so nipoti anu vistu ancu ", disse.

A cerimonia di inaugurazione di u tram, chì implementerà u sistema ferroviariu in Kocaeli, hè stata cun a participazione di Fikri Işık, Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia. U Ministru Fikri Işık hà assistitu à a cerimonia di inaugurazione di a linea di tram chjamata Akçaray, chì hè stata cuncepita è cuminciata à travaglià da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli. In più di u Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia, Fikri Işık, u guvernatore di Kocaeli HASAN Basri Güzeloğlu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli İbrahim Karaosmanoğlu, i deputati, i sindaci di u distrittu è i citadini anu assistitu à a cerimonia di inaugurazione di u sistema ferroviariu di 550 metri di lunghezza, chì hè previstu per esse cumpletu in 28 ghjorni.

Facendu u discorsu d'apertura in a cerimonia di inaugurazione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, hà dichjaratu chì a linea di tramvia faciliterà assai u trasportu di Kocaeli è hà dettu: "Facemu tutti i prughjetti chì i nostri citadini aspettanu da noi, unu per unu, passu à passu. passu. E facemu e nostre spiagge e più belle spiagge di u mondu, cù strade, intersezioni, spazii verdi in tutta a nostra cità, cum'è a maglia di lace ".
U guvernatore di Kocaeli Hasan Basri Güzeloğlu, chì hà pigliatu a parolla dopu u presidente Karaosmanoğlu, hà dettu: "A Turchia crescerà, Kocaeli crescerà. È spergu chì ghjunghjemu à i boni ghjorni per vene cun un ritmu di crescita sustinibili è cuntinuu. A nostra cità metropolitana hà implementatu un prughjettu chì ci hà fattu tutti felici, è chì hà da scopu di risolve u prublema di trafficu è di fà felici a ghjente ", disse.

U Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia, Fikri Işık, hà dichjaratu chì Kocaeli cresce cum'è una piccula cità ogni annu. U Ministru Işık hà dettu: "A mossa chì Turchia hà iniziatu in u 2u periodu Abdülhamit in u trasportu ferroviariu hà continuatu durante u periodu Gazi Mustafa Kemal. Ma sfurtunatamenti, dopu à a morte di Gazi Mustafa Kemal, stu investimentu si firmò in i sistemi ferroviari. Sfortunatamente, Turchia ùn hà micca investitu in sistemi ferroviari è trasporti ferroviari, nè in i periodi di partitu unicu nè in i periodi seguenti. Avemu pagatu u prezzu per questu sia cù a perdita di vita nantu à l'autostrade è cù a perdita di energia. Avemu persu assai ", disse.

U Ministru Işık, chì hà dettu chì anu iniziatu un investimentu assai seriu in u trasportu ferroviariu u ghjornu chì u Partitu AK hè ghjuntu à u putere, hà dettu: "Avemu stabilitu una nova linea ferroviaria di 200 chilometri, finu à avà, è avemu migliuratu 10 chilometri di a nostra strada. Linea esistente di 900 chilometri. In u 9, anu dumandatu à u Ministru di i Trasporti di l'epica: "Quandu a Turchia scuntrà u trenu d'alta veloce?" A risposta data da u ministru hè abbastanza significativu: "Per Diu, ùn pudemu micca vede, i nostri figlioli ùn ponu micca vede, ùn sò micca sapè se i nostri nipoti a vederanu". Cari amichi, quellu ministru l'hà vistu ancu, hà vistu i so figlioli, grazie à Diu, hà vistu ancu i so nipoti. Attualmente, avemu un trasportu di treni à alta velocità trà Istanbul è Konya ", disse. Esprimendu chì farà un passu rivoluzionariu in u campu di i sistemi ferroviari in Kocaeli in u prossimu periodu, u Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Fikri Işık hà cunclusu u so discorsu cù e seguenti parolle:

"Questu passu hè u travagliu di u metro di Kocaeli in Izmit è Gebze. Sapemu chì ùn pudemu micca truvà una suluzione permanente à u prublema di trasportu senza u metro. Hè per quessa chì avemu principiatu u travagliu di a linea di metro di 32 chilometri partendu da Kartepe in Izmit è cuntinueghja à u Golfu. Spergu chì u nostru scopu hè di purtalla à u puntu induve a fundazione serà posta prima di 2019. Per d 'altra banda, l'integrazione di Marmaray di Dilovası-Gebze-Sabiha Gökçen, Darıca-Gebze-Çayırova zoni industriali urganizati hè ancu di fà questu. Quandu facemu questu, crede chì una parte significativa di u trasportu andarà à u sistema ferroviariu è poi respireremu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*