A Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars serà messu in usu in u terzu trimestre di u 2016

A Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars serà messu in usu in u 2016u trimestre di u 3: u Vice-Primu Ministru di l'Azerbaijan Abid Şerifov hà annunziatu chì a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars serà messa in usu in pienu volume in u 2016u trimestre di u 3.

Şerifov: Hè previstu chì i travaglii di custruzzione di a ferrovia in Turchia seranu finiti in a prima mità di l'annu prossimu. Esperemu chì a custruzzione da a nostra parte sia finita in u primu semestru. Aspittemu u funziunamentu cumpletu di a ferrovia in u terzu trimestre di l'annu prossimu.'' Disse.

Nutendu chì un passaghju di tubu serà custruitu per i treni sottu u Bosforu l'annu prossimu in u quadru di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, Şerifov hà dichjaratu chì u passaghju di tubu aumenterà l'impurtanza di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars.

A custruzzione di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hà iniziatu in u 2007 cù l'accordu internaziunale trà Georgia, Turchia è Azerbaijan. A linea ferroviaria, cù una lunghezza tutale di sin'à 840 km, operarà à una capacità di 1 milione di passageri è 6,5 milioni di tunnellate di carica annu da u principiu. A ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, custruita parallela à u Tunnel Eurasia, furnisce u trasportu ferroviariu ininterrottu da a Cina à l'Europa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*