Telecabina gratuitu per quelli chì venenu cù una bandiera u 29 d'ottobre

Teleferica gratuita per tutti quelli chì venenu cù una bandiera u 29 d'ottobre: ​​A campagna "funivia gratuita per quelli chì venenu cù una bandiera", urganizata da a municipalità metropolitana di Bursa è Teleferik A.Ş.

Teleferik A.Ş. di a Municipalità Metropolitana di Bursa. A campagna di "funivia gratuitu per quelli chì venenu cù una bandiera", chì hè stata tenuta l'annu passatu cù 10 mila persone in un ghjornu, hè implementata u ghjovi 29 ottobre di questu annu. U sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dichjaratu chì anu implementatu diverse attività per celebrà u ghjornu di a Republica cun entusiasmu, è chì quelli chì venenu cù a Bandiera Turca u 29 d'ottobre di questu annu seranu trasportati in Uludağ gratuitamente in funivia.

Per fà di Uludağ un centru di attrazione di novu, a Municipalità Metropolitana, chì hà purtatu a linea di telecabina senza scalu più longa di u mondu à Bursa, hà fattu a teleferica un cumpagnu per e celebrazioni di u ghjornu di a Repubblica quist'annu, cum'è l'annu passatu. L'annu passatu, Teleferik A.Ş. Un record di 10 mila persone hà participatu à a campagna di "funivia gratuitu per quelli chì venenu cù una bandiera", è a stessa campagna hè ancu implementata questu annu. Tutti quelli chì venenu à a Stazione di Teferrüç cù a Bandiera Turca ghjovi 29 d'ottobre scontranu Uludağ gratuitamente.

U 80 PERCENT DI L'UTILIZZATORI SONU STRANI
Annunziendu a campagna à i residenti di Bursa, u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu chì Uludağ hè una di e muntagne più belle di u mondu, ma i residenti di Bursa ùn anu pussutu scopre queste bellezze. Dichjarà chì u 80 per centu di i visitatori chì utilizanu a funivia sò stranieri è ùn sò micca utilizati assai da i residenti di Bursa, u sindaco Altepe hà dettu: "Urganizemu a nostra campagna quist'annu sia per celebrà a nostra festa di a Republica cun entusiasmu è per mustrà e bellezze di Uludağ à I residenti di Bursa. Sicondu i dati meteorologichi, u 29 d'uttobre u clima serà bellu. Urganizeremu diversi avvenimenti in Uludağ, i nostri preparativi cuntinueghjanu. I nostri citadini, chì venenu à a funivia cù una bandiera in manu, puderanu andà in Uludag gratuitamente. Viveremu a festa inseme cun entusiasmu. Ringraziemu Teleferik A.Ş per u so sustegnu. Aspittemu tutti i residenti di Bursa à a funivia cù e so bandiere u 29 d'ottobre ", disse.

Bursa Teleferik A.S. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, İlker Cumbul, hà ricurdatu chì anu battutu un record purtendu 29 mila persone u 10 d'ottobre di l'annu passatu, è hà invitatu a ghjente di Bursa à participà à a campagna.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*