Notizie di treni d'alta velocità à Antalya

Notizie di treni d'alta velocità per Antalya: Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazione Feridun Bilgin hà dettu chì e linee di treni d'alta velocità sò state preparate per cunnette Antalya à e regioni internu.

Bilgin hà nutatu chì più si sviluppa l'alternativa di trasportu in una cità, più a cità sarà aperta à u circondu è à u mondu, per quessa, Antalya, Konya, Aksaray, Nevşehir, Kayseri, dinò Antalya, Isparta, Burdur, Afyonkarahisar, Kütahya. , Eskişehir Hà dichjaratu ch'elli pensanu à compie i prughjetti di l'inchiesta nantu à e linee di treni d'alta velocità chì culligaranu à Turchia l'annu prossimu.

Bilgin hà dettu: "Avemu cuncependu a linea di trenu d'alta velocità Antalya-Kayseri, chì hè di 642 chilometri, in sezioni. Avemu fattu l'offerta di prughjettu per a sezione Eskişehir quist'annu. I studii di valutazione cuntinueghjanu. I travaglii di preparazione di u prugettu per a sezione Afyonkarahisar cuntinueghjanu. Spergu chì avemu da inizià i servizii di treni à alta velocità per Antalya in 2020 ", disse.

U Ministru Bilgin hà dichjaratu chì, cù u cumpletu di u sistema ferroviariu, chì a fundazione hè stata stabilita oghje, a distanza trà l'aeroportu di Antalya è l'autostazione diminuirà à 37 minuti, è a distanza trà u centru di a cità è l'aeroportu à 17 minuti.

Ricordendu chì ci sò dui aeroporti in Antalya, Bilgin hà annunziatu chì pianificanu un altru aeroportu, chì hè di grande impurtanza per i centri turistici situati à l'ouest di a cità, è chì a determinazione di u situ è ​​i studii di fattibilità trà Kaş è Demre cuntinueghjanu.

Bilgin hà aghjustatu chì pensanu di custruisce novi marina per u sviluppu di u turismu di crociera in a regione, fora di i travaglii realizati nantu à a linea aerea, a ferrovia è a strada.

L'anzianu Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni, u diputatu di u partitu AK Antalya è u candidatu diputatu di Mersin Lütfi Elvan, chì hà assistitu à a ceremonia, hà dettu chì u partitu AK hè un partitu di stabilità è chì l'investimenti in Antalya cuntinueghjanu dopu à u 1 di nuvembre.

Mevlüt Çavuşoğlu, vice-presidente di u partitu AK è candidatu diputatu à Antalya, hà dettu chì custruiranu strade doppie è autostrade in tutta Antalya, è chì cunnettaranu ancu a cità cù l'Anatolia, l'Europa è l'Asia cù a reta di treni à alta velocità.

Esprimendu chì Antalya hè diventata una cità di marca cù l'urganisazioni internaziunali tenute recentemente, Çavuşoğlu hà dichjaratu ch'ellu hè fieru di questu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*