Cloves nantu à u desk di u tecnicu TCDD

Garofani nantu à a scrivania di u tecnicu TCDD: I clovi sò stati lasciati nantu à a scrivania di u tecnicu TCDD Fevzi Sert, chì hè mortu in l'esplosione.

Fevzi Sert, 45, un tecnicu di mantenimentu è riparazione di TCDD chì hè mortu in l'esplosione in Ankara, hè statu cummemoratu cù garofoli lasciati in a so stanza in a stazione di treni in u Distrittu Iskenderun di Hatay.

Un gruppu di circa 500 persone, custituitu di membri di sindicati affiliati à KESK è di diverse organizzazioni non governamentali, si sò riuniti in a Stazione Ferroviaria di Iskenderun, induve Fevzi Sert hè statu intarratu in u Distrittu Kozan di Adana, è hà purtatu un banner cù ritratti pigliati da a scena. dopu à l'esplosione. Allora u gruppu hà fattu una caminata versu a sezione di mantenimentu è riparazione di a stazione, mentre chì a polizia hà pigliatu misure di sicurezza estensive in l'area circundante.

A folla, chì hè ghjunta à a seccione induve si trova a stanza di Fevzi Sert, hà lasciatu chiodi nantu à a tavola di Sert.

Mentre chì alcuni di i membri di u gruppu ùn anu pussutu cuntrullà e so lacrime, anu offrittu e so condolenze à i so culleghi nantu à a strada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*