U vigilante di a ferrovia Inan "U so più grande timore hè u terrore"

U vigilante di a ferrovia Inanc "U so più grande timore hè l'incidente terrorista": Hè risultatu chì u guardianu ferroviariu Inanc, chì hè statu uccisu da i terroristi in a riparazione di i rails, hà dettu "u mo più grande timore mentre facia u mo travagliu hè incidenti terroristi".

Hè statu revelatu chì Necdet İnanç, un guardianu ferroviariu di 65 anni, chì hè statu martirizatu per via di un fucile mentre travagliava per riparà i rails danneggiati in u distrettu di Sarıkamış di Kars, hà dettu chì "u mo più grande timore sò incidenti terroristi" in u documentariu filmatu anni. fà cum'è un travagliu di tesi.

In più di u so tema principale, u documentariu di Zühal Furuncu Ergün "Yol Watchmen", giratu cum'è un travagliu di tesi mentre studiava à a Facultà di Comunicazione di l'Università Erzurum Atatürk, include ancu u timore chì l'urganizazione terrorista hà creatu nantu à a ghjente di a regione dopu à attaccu chì hè accadutu in Sarıkamış u 30 di lugliu.

Ergün hà dettu chì hà giratu un documentariu chjamatu "Road Watchmen" cum'è u so travagliu di tesi in 2008 è chì hà scontru cù Necdet İnanç, chì hà travagliatu cum'è guardia stradale in a regione Soğanlı Mountain di Sarıkamış, in stu documentariu.

In u documentale, Ergün hà dettu chì anu registratu u travagliu di ogni ghjornu di İnanç, chì hà fattu inspezioni stradali è riparazioni necessarie nantu à a ferrovia in a so zona di responsabilità, camminendu 30 chilometri è hà fattu una entrevista.

"Avia un travagliu assai difficiule. Mentre u ziu Necdet hà parlatu di e difficultà è di i prublemi di u travagliu, hà parlatu di l'incidenti terroristi è di e paure in l'anni 90. Ellu disse chì l'incidenti terroristi in quelli anni anu affettatu ancu u so campu di travagliu. Siccomu a regione Soğanlı hè isolata, ci hà dettu di i so prublemi durante i turni di notte è ci hà dettu di e so paure ".

"Eru assai tristu quandu l'aghju lettu in i ghjurnali"

Ergün hà dichjaratu chì hà amparatu chì l'incidenti terroristi, chì ellu s'hè lagnatu cum'è "a so più grande paura" anni fà, li custava a vita, da a nutizia chì hà lettu in i ghjurnali, è hà dettu:

"Quandu aghju lettu a nutizia, era assai arrabbiatu, era assai impressuatu perchè ziu Necdet ci hà dettu chì a so paura più grande era l'incidenti terroristi in l'anni 90, mentre ci parlava di a difficultà di u so travagliu. Dopu à a nutizia di a so morte, aghju vistu u documentale una volta di più è ciò chì u ziu Necdet hà dettu quellu ghjornu hà avutu assai più sensu per mè. Aghju vistu cumu l'incidenti terroristi anu scuru a vita di e persone ".

Necdet İnanç hè statu uccisu è un guardianu di u paese hè statu feritu in u focu apertu annantu à l'ufficiali chì riparavanu i rails dopu l'attaccu terrorista à u trenu di merchenzie u 30 di lugliu 2015 in u distrittu di Sarıkamış di Kars.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*