U periodu di funivia principia in Eskişehir

L'era di a funivia principia in Eskişehir: a municipalità metropolitana di Eskişehir implementa u prughjettu di a funivia chì faciliterà u trasportu in a cità è affetterà ancu positivamente u turismu.

A Municipalità Metropolitana di Eskişehir implementa un prughjettu di funivia chì facilità u trasportu in a cità è ancu influenze positivamente u turismu. U novu sistema di telecabina, chì serà stabilitu à una distanza di 2 mila 100 metri trà Eskişehir Çankaya Mahallesi è Odunpazarı, furnisce un trasportu rapidu è còmode trà e duie regioni.

Esprimendu chì cum'è a municipalità metropolitana, anu fattu passi impurtanti in a migliione di i sistemi di trasportu publicu urbanu dapoi u 1999, u sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir, Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen hà dettu chì cù u prughjettu di a funivia, un novu anellu serà aghjuntu à u trasportu publicu in Eskişehir. Parlendu di stu periodu di migliurà è mudernizazione, cumpresu u prughjettu di u tram, Büyükerşen hà dettu: "Prima di tuttu, avemu introduttu un limitu di età di 5 per l'autobus privati ​​​​pubblichi chì sò in usu. Avemu suggeritu autobus di media grandezza invece di autobus di grande dimensione. Cusì, in u primu locu, i residenti di Eskişehir cuminciaru à viaghjà cù autobus più moderni. A causa di i danni prufondi causati da u terrimotu di u 1999 in u nostru paese, pudemu avè principiatu solu u nostru prughjettu di tram à a fine di u 2001, à u principiu di u 2002. L'avemu messu in serviziu in dicembre 2004. Cusì, i residenti di Eskişehir anu avutu l'uppurtunità di viaghjà cù veiculi estremamente còmode, chì ùn sò micca veramente dispunibili in tutte e cità europee muderne. Unu di i più grandi guadagni di u sistema di tram era a significativa riduzione di a densità di veiculi in u centru di a cità. Duranti stu piriu, avemu ancu realizatu un grande prughjettu nantu à Porsuk. U pianu di Porsuk hè stata pulita quant'è pussibule, i so circondu sò stati disposti, è i ponti sò stati rinnuvati. Hè stata fatta accessibile da barche è gondole. Avà avemu da implementà u prughjettu di u telefuninu. In u risultatu, inseme cù a mudernizazione di l'autobus publichi, u prughjettu di u tram è u viaghju nantu à Porsuk, u Prughjettu Cable Car hà da fà una cuntribuzione significativa à u turisimu è darà vita cum'è una nova alternativa in u campu di u trasportu publicu. disse.

Da esse cumissionatu à a fine di u 2016

Dichjarà chì a fattibilità di u prugettu hè stata fatta da i prufessori di l'Università Osmangazi in 2014, Büyükerşen hà dichjaratu chì una decisione hè stata presa in u Cunsigliu di a cità in marzu 2015 è hà dettu: "Hè fora di quistione per noi di allargà e strade strette per risolve u trasportu. prublemi in Odunpazarı, chì hè una regione storica. Hè pussibule di facilità l'accessu à sta regione solu cù funivia. U mutivu più impurtante per sceglie l'area trà Çankaya Mahallesi è Odunpazarı hè chì ci hè una differenza d'altezza di 2 metri trà e stazioni 131, chì hè una altezza assai adattata per u stabilimentu di a linea di funivia. Pò esse pussibule allargà a linea intornu à Ihlamurkent in cunfurmità cù a necessità ", disse.

Rimarchendu chì u bigliettu serà fattu cù Eskart sopra a tarifa standard, Büyükerşen hà dettu: "I nostri concittadini puderanu ghjunghje facilmente à u tram in e duie fermate è andà in a so destinazione più facilmente. A distanza trà e duie fermate serà solu 6 minuti. In u sistema, chì hà una capacità oraria di 2 mila 500 passageri, 8 vagoni per 36 persone operanu continuamente. In u prughjettu, chì hà un costu di circa 7 milioni d'euros, 14 pali seranu eretti per stende e linee. Avemu a pianificazione di cumissioni u prugettu, chì serà realizatu sottu a coordinazione di a Direzzione di u Branch Planning Transportation, à a fine di u 2016, ma postu chì l'area induve i travaglii seranu realizati hè una regione storica, i bordi di prutezzione seranu. efficace in u prugressu di u prugettu.

Büyükerşen hà dettu: "U Prughjettu di Telecabina farà una cuntribuzione impurtante à Eskişehir in quantu à u turismu, è i visitatori puderanu cullà è vede a regione da sopra, è scendenu visitendu lochi storichi. Inoltre, u trasportu publicu furnitu da i veiculi di pneumatici di gomma si farà in un tempu assai più brevi. Questu, sicuru, riducerà a densità di u veiculu in una certa misura ", disse.