A custruzzione di u metro hà protestatu in u Parcu Fındıklı

A custruzzione di u metro hà protestatu in u Parcu Fındıklı:KabataşA chjusura di una parte di u Parcu Fındıklı in Istanbul per via di a custruzzione di u metro hè stata prutesta.

U gruppu, cumpresi i membri di l'Unione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi (TMMOB) Camera di Architetti Istanbul Metropolitan Branch è a Camera di City Planners Istanbul Branch, si sò riuniti in u Parcu Fındıklı.

Parlendu in nome di u gruppu, Mücella Yapıcı da u Cunsigliu Consultivu EIA di a Càmera di l'Architecti, in particulare u Parcu Fındıklı, Kabataş Tutte e zone verdi è i parchi di a costa sò determinati da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Kabataş-Hà nutatu chì anu sappiutu chì hè stata rimessa à a cumpagnia di u cuntrattu per esse trasfurmata in un situ di custruzzione di metro Mecidiyeköy-Mahmutbey.

Argutendu chì l'arburi quì seranu ancu rimossi è spustati, Yapıcı hà dettu chì u Parcu Fındıklı hè l'unicu campu di ghjocu per i zitelli nantu à a spiaggia da Karaköy à Beşiktaş.

Mücella Yapıcı hà dettu chì u parcu hè statu dichjarata zona prutetta u 7 di lugliu di u 1993, "I guverni cintrali lucali, tutte l'istituzioni pertinenti è l'urganisazioni prufessiunali anu una grande rispunsabilità in questu sensu".

L'architettu Elvan Gökçe Erkmen è l'antica deputata di CHP Istanbul Melda Onur anu assistitu ancu à u comunicatu di stampa.

Dopu à a dichjarazione, i participanti anu cacciatu dui di i pali di ferru eretti da a Municipalità Metropolitana di Istanbul per u situ di custruzzione. U gruppu partì per via di l'avvertimentu di a polizia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*