Lucknow Metro hà sceltu Alstom in India

Lucknow Metro in India hà sceltu Alstom: Un novu accordu hè statu firmatu per u metro di Lucknow, a seconda cità più grande di l'India. Un accordu chì implica compra di treni è operazioni di segnalazione per un valore di 150 milioni d'euros hè statu mutualmente firmatu trà a gestione di u metro di Lucknow è a cumpagnia Alstom.

U cuntenutu di u cuntrattu firmatu include chì Alstom pruducia 20 treni di 4 vitture per u metro di a cità di Lucknow. Alstom hà annunziatu chì pruducerà questi treni in a fabbrica di a cumpagnia Sri City in Andhra Pradesh, India. I treni seranu pruduciuti cù l'aria condizionata è avè schermi d'infurmazioni di i passageri in l'internu.

A linea di metro 1A di Lucknow hè stata custruita trà l'aeroportu Chaudhary Charon Singh è Munshipulia. 3,4 km di a linea servirà sottu terra, è i 19,4 km restanti serviranu sopra a terra. In fatti, ci sò 22 stazioni in totale. A sezione di 8,4 km di a linea trà e stazioni di Transport Negar è Charbagh serà messu in serviziu in dicembre 2016. In fatti, circa 430000 passageri sò previsti per esse trasportati in un ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*